Ligt het aan mij , maar ik zie dat Arke in 1 week tijd de prijzen al weer heeft opgeschroefd
zo zag ik vorige week titantic resort 8 dagen € 474.50 all in 2 personen 24 nov ,13
en nu zie ineens bijna het dubbele
deze prijs was 2 pers totaal
Hallo Harryd.
Toen ik deze topic hier plaatste waren er hele mooie aanbiedingen.
Een paar dagen later waren sommigen zelfs nog eens met 25 euro p.p. verlaagd.
Je moet er dan ook gelijk bij zijn om hier van te profiteren want ff later zag ik ook dat de prijzen weer waren verhoogd.
Ik zie Titanic Resort nog wel in dec op 2 datums voor 295 euro p.p. staan.
groetjes Agnes.
En zo kunnen de prijsvermeldingen van de verhogingen/velagingen nog tot in het oneindige hier vermeldt worden. Wees er echter van bewust dat de grote,commerciële touroperators ons naaien waar we bij staan,liggen of zitten. Net als AH en zijn concurrenten. Niet de consument bepaalt de prijs,maar de verkoper. Het is natuurlijk best aardig en leuk om dat allemaal hier te vermelden,maar het heeft eigenlijk geen zin.
Ik heb de hoop dat het deze keer mee zal vallen, Morsi aanhangers hebben donderdag opgeroepen om
vanaf vrijdag tot het proces te demonstreren. Ik heb tot nu toe nog niets gelezen over onrusten, het gaat alleen
maar over het cancellen van het satirische tv programma van gisteravond. Het leger heeft de touwtjes vrij strak
in handen nu, misschien heeft Egypte dit nodig?
Misschien heeft Egypte dit nodig? Uit oogpunt van democratie,rechtelijke macht en mensenrechten doet Egypte een aantal stappen terug. Vergeet niet dat Morsi de eerste en misschien wel laatst langs democratische weg gekozen president was. Wat en hoe je ook over hem en de moslimbroederschap mag denken. Maar dat geldt ook voor de militairen, de christenen en alle andere Egyptenaren.
Ik vind het vanuit mijn westerse bril bekeken geen goed ontwikkelingen in Egypte. Aan de andere kant zijn misschien de noord Afrikaanse landen niet “geschikt” om een democratie te verwerven. Ze hebben de traditie niet en weten dus niet hoe ze er mee moeten omgaan.
Buiten dat zijn er een aantal groeperingen,die kost wat kost hun machtsposities willen behouden.
Mochten “ze” het echt willen dan kost dit proces tientallen jaren.
Ik vrees dan ook dat het voor ons als Egypte gangers niet de laatste noodtoestand en negatief reisadvies zal zijn.
Hoe vervelend ook,klagen daarover helpt niet. Een alternatief voor de Egyptische zon hebben of zoeken zeker wel.
Vanaf Morsi had etc. is een opmerking van jouw kant dat niet op feiten is gebaseerd. Natuurlijk heeft Morsi “fouten” gemaakt. Maar hij is ook door de militairen,de rechterlijke macht,sommige politieke partijen en bevolkingsgroepen tegengewerkt.
Soms heb ik het gevoel en idee dat de meerderheid van de Egyptische bevolking geen interesse heeft in DE politiek en vrijwel alleen naar hun eigen belang kijkt. En dat is hun portemonnaie.
Als ik me probeer voor te stellen dat ik in hun situatie zou zijn,dus qua “armoede”,dan zou ik waarschijnlijk ook niet langer dan mijn neus verder kijken. Eerst brood op de plank.
Bertold Brecht zei het al in de vorige eeuw. Erst das fressen un dann die moral.
Hier is eens gezegd dat de Hurghadezen niet begrijpen wat er in Cairo gebeurd. Ik denk eerder dat het ze misschien niet interesseert,maar wel dat de toeristen niet komen en daardoor hun shops dicht blijven.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?