spotprijzen arke Nov/Dec.

• steven

Beste Huub, je hebt helemaal gelijk, maar om 14:18 gaf ik zelf aan, we dwalen af van het topic.

Het is mn eigen fout dat ik me heb laten verleiden tot een uitzichtloze discussie. Laten we vooral

elkaar hier blijven informeren, en Aggie…dankje!

• tinus

De discussie is niet uitzichtloos. Maar als jij geen weerwoord hebt en met cijfers tovert,dan heeft het inderdaad geen zin.

Verder valt mij voor de zoveelste keer op het hoge ons kent ons plus het daarbij behorende het voor elkaar opkomen.

Het zou wat zinniger zijn om je licht te laten schijnen over bijv. hoe het nu verder moet met Egypte? en de grote commerciële touroperators versus de niet of minder commerciële.

En natuurlijk is het ook zinnig om te vermelden of de temperatuur in december in Hurghada een graadje hoger is of niet dan in Luxor.

Beide topics kunnen hier goed naast elkaar en bijten elkaar niet.

• suzanne

@tinus. Je wil wel graag je gelijk hebben. Ik reageer niet zo heel vaak maar dit vind ik wel een beetje vervelend worden. En ja ik weet t, ik hoef t niet te lezen.

• tinus

Mijn laatste reactie. Waar ik gewoon niet zo goed tegen kan,is tegen mensen,die pretenderen de kennis en wijsheid in pacht te hebben en als ik ze daar dan op aanspreek niet thuis geven of beginnen te draaien. Of dat nu hier of elders is. Ik noem verder geen namen van hier,maar er zijn er een paar die daar een handje van hebben.

• ron47

tinus is een zeer irritant ventje heeft geen klote te doen en wilt allen het woord hebben en denken dat hij de enige is die alles weet die betweter nou tinus voor mij stel je geen reet voor je bent een hele grote hap lucht voor mij drol dat je bent