spotprijzen arke Nov/Dec.

• tinus

Als je Egypte volgt,dan zul je tot de conclusie komen dat het geen aannames van mij zijn,maar constateringen. Let wel: constateringen zijn geen feiten. Brecht bedoelde dat je je pas met immateriële zaken zoals politiek kunt bezighouden als je een dak boven je hoofd hebt en geregeld een boterham met wat erop hebt om te eten. En dat laatste is helaas voor velen in Egypte,ook in Hurghada,niet zo.

• steven

Ik volg Egypte op vele manieren, maar ik stop met jou er begint een beetje bloed onder mn nagels uit te komen.

• tinus

Eindelijk eens discussie hier en dan ga je met mij stoppen.Jammer. Ik zal je maar niet vragen waarom. Ik vind de discussie tot nu toe gewoon zakelijk en je opmerking over bloed onder je nagels nogal raar.

• steven

We dwalen nu erg af van het topic onderwerp, in eerste instantie was het mijn bedoeling om een

soort van geruststellende reactie te geven op het bericht van kicker.

Ik stoor me aan de toon van jou berichtjes met je pseudo intellectuele opmerkingen, maar goh, het

Is maar mijn mening.

• tinus

Als je niet weet waar je het over hebt dan moet je gewoon je mond houden. Je goochelt met wat wat cijfers en doet ze voorkomen als feiten om zo naar een bepaalde conclusie toe te werken. En deze is: de militairen konden niet anders. Je vergeet hierbij dat ze het volk in zijn totaliteit gebruikte om zichzelf te legitimeren. In feite gewoon een militaire coup. Als je dat prima vindt,zeg dat dan duidelijk. Dat daarbij democratie en mensenrechten aan de kant geschoven worden,neem je blijkbaar op de koop toe.

Als je de discussie met mij niet KUNT voeren,is dat niet erg,maar verschuil je dan niet achter een kul argument dat ik pseudo intellectueel zou zijn. Een beetje dom,naïef en erg kort door de bocht van je. Ik volg gewoon Egypte omdat het me interesseert en ik er graag kom.

• anneke 1

er klopt niks van.

wij gaan 17 dec. en de prijzen zijn zelfs hoger geworden.

je wordt gewoon genekt door de touroperations.

• suzanne

Nou Tinus, dankzij Agnes wist ik dat er een aanbieding was. Iedereen mag vermelden wat ze willen. Je bent niet verplicht om het allemaal te lezen.

• Huub

Beste, Tinus en Steven.

Deze discussie gaat wat dit topic betreft nergens meer over, ik zou zege, begin in een ander topik over de politieke problemen in Egypte.

Ik heb met dank aan Agnes op 14 dec. een weekje Arabella geboekt voor €290.p.p. 4 persoonen €1180. Deze prijzen werden de dag er na behoorlijk naar boven bijgesteld.

Groeten, Huub.

• agnes

Dank je wel Huub.

Tenminste iemand die het weet te waarderen en dankbaar gebruik gemaakt heeft van mijn TIP.

Het heeft dus inderdaad wel ZIN om dat hier te plaatsen.

groetjes Agnes.

• tinus

Het topic is zo gelopen als het gelopen is. Het gaat er niet om of ik tips al of niet waardeer. Ik heb trouwens gezegd dat het van mij mag om al die prijsvergelijkingen van de touroperators hier te vermelden.

Mijn kritiek betreft dat we genaaid worden door hun en dat een aantal van jullie maar blijven melden van: maar ik heb vorige week zoveel betaald etc.

Ga naar een kleine touroperator i.p.v. de grote commerciële of boek gewoon een los ticket plus accommodatie.

Dan ben je niet meer afhankelijk van deze grote en kun je je ook niet meer irriteren of verbazen aan hun nukken en grillen met als enig doel: hoe klop ik zoveel mogelijk geld uit de portemonnaie van de klant.