spotprijzen arke Nov/Dec.

• agnes

Vraagje??

Ben al een paar keer in Sharm geweest maar hoe groot is het gebied waar ze over heen vliegen dat het niet veilig zou zijn.

Sharm ligt ook in de zuidelijke Sinai. Ligt het eraan van welke kant ze komen aanvliegen?? Als ze van Hurghada komen dan? Misschien een domme vraag, hahaha.

Ben hierover in discussie met mijn man.

groetjes Agnes.

• JolandaH

Hoi agnes,

dacht ik ook. Kunnen toch via hurghada aanvliegen? Idd

• boertjeborne

Kicksr. zo bracht de telefoniste van Arke het anders wel hoor!!

Agnes je hebt helemaal gelijk maar het schijnt aan de vlieglijnen te liggen die vastgesteld staan, toch hebben wij ook al een keer een tussenlanding in Hurghada gehad (was wel op de terugweg).

Al met al baal ik wel, zoals je weet hadden wij deze keer ook Sharm op ons lijstje staan. Bij de verschillende operators zijn de prijzen aardig aangepast ondertussen en staan er veel minder datums waarop je kunt vliegen. Overigens heeft Arke nog steeds hun normale “programma” op de site staan, dat wel dus.

Inmiddels is het via Duitsland wel weer goedkoper dus.

• bauke1950

Vandaag bericht van Ark dat de E tickets gereed zijn op ,Mijn Arke, is voor vertrek 19 nov. naar Hurghada.

Zegt nog niks maar er zit ook bij Ark dus wat schot in.

Denk dat ze bang zijn dat de reiziger overboekt naar Sunweb of Neckerman die wel vliegen met Tansavia.

• Daantje885

Dat zegt inderdaad niets.

Ik dacht ook dat alles goed zou komen toen ik de tickets online had staan.

Maar een paar dagen later werd het toch geannuleerd.

Nu nog een paar dagen wachten tot ik met Egypt Air die kant op ga.

• suzanne

Er staan nu steeds minder dagen wat je in december nog kunt boeken bij Arke. 10 december is volgens de site uitverkocht.

Ik hoop zo dat het echt zo is en dat we niet weer iets anders moeten gaan zoeken.

• agnes

Als dan al die reizen ook door gaan gaat het weer de goede kant op.

Waren dan ook koopjes, heb je nog geen losse ticket voor. Zie nu ook dat sommige prijzen alweer gestegen zijn, het verschilde met de dag.

Onderstaand bericht is net geplaatst op Zoover ( niet door mij ) maar van iemand die net terug is van Jungle Aquapark.

—————————————————————————————————————————————————

Wij zijn er vorige week geweest er is helemaal niks aan de hand we hebben een super !!!!!! vakantie gehad je kunt er met een gerust hart naar toe , het was rustiger dan de vorige keer maar echt niks aan de hand .

• aart bos

was op de airport vandaag. volop vluchten uit rusland, belgie en duitsland. ouderwetse rijen voor het stempeltje. was gezellig, slechts een paar nederlanders via thomas cook. heeft arke gelijk? vgl hun wel. vgl mij lariekoek en apekool!! ze jokken/liegen hun klanten voor. totdat de dag komt dat egypte vanwege de temperatuur en zonzekerheid weet interresant is.

dan zijn ze weer markleider egypte.

kleinere maatschappijen weg, vraag/aanbod etc.

wie heeft het nu goed voor met egypte?

arke NIET!

• Pauze

Eergisteren (avond) geboekt voor 15 november naar El Gouna (Hurghada) bij Sky. En voor een hele leuke prijs (tu)…zag dat de reis nu al €90, pp duurder is!

Hoe die fluctuaties te interpreteren is mij nog steeds niet duidelijk…weet iemand dat. Wat de beste tijd is om te boeken (hoeveel weken/dagen vantevoren ofzo)?