spotprijzen arke Nov/Dec.

• agnes

Alle prijzen van genoemde hotels zijn alweer verlaagd, soms wel met 25 euro p.p.

Wij hebben al geboekt voor Januari, deze keer Sharm el Sheik 15 dagen, maar of dat ook door gaat??

Hadden dit net een paar dagen ervoor geboekt toen ze nog wel naar Sharm gingen.

Hopelijk hoeven we niet om te boeken, anders kijken we voor Marsa Alam.

• Pauze

Ze kunnen wel verlagen..maar ik lees toch écht dat er vluchten geannuleerd worden.

Dat is “zand strooien in de ogen” van de reizigers!

• agnes

Die datums zijn pas voor eind November en December.

Laten we hopen dat dan alles weer normaal vliegt, ik lees ook heeltijd dat er vluchten geanuleerd worden.

• Huub

Dank je wel Agnes voor de tip van 25-10, stond ook bij D-Reizen heb zaterdag j.l. gelijk aktie ondernomen en voor 4 personen geboekt met optie, en heb een uurtje geleden definitief geboekt bij D-Reizen in Heerlen, 14 december voor 4 pers. €1175 naar Arabella, geen boekingskosten hoeven te betalen omdat ik een flex pakket heb.

Groeten, Huub.

• suzanne

Onze reis bij Neckermann werd vanmiddag geannuleerd. Wij hadden 11 dagen (10 dec) geboekt naar Sharm el Sheikh. Nu maar geboekt bij Arke voor 1 week en voor maar 405 euro 2 personen. Ook naar Sharm el Sheikh en ook in december. Wel een ander hotel maar goed. Hopelijk gaat dit wel door.

• agnes

Hallo Huub.

Niks te danken hoor, graag gedaan.

Zeker mooie aanbiedingen en voor dat geld, is nog eens een leuke prijs voor 4 pers zo.

Wens jullie een hele fijne vakantie, veel snorkelplezier en geniet ervan.

Ik ben 2x bij Arabia geweest, dus weet hoe het eruit ziet.

Groetjes Agnes.

• agnes

Ik hoop het ook Suzanne, ook een fijne vakantie.

groetjes Agnes.

• boertjeborne

Zojuist even telefonisch kontakt gehad met Arke-Fly en gevraagd waarom er niet gevlogen werd op Sharm, dit terwijl er wel op Hurghada gevlogen wordt.

Antwoord: Op Hurghada wordt ook maar in beperkte mate gevlogen maar op dit moment zou het verstandig zijn om heel Egypte te mijden. Tot 7 november wordt sowieso niet door Arke op Sharm gevlogen, daarna wordt het weer bekeken maar de kans is groot dat deze termijn verlengd wordt. Dit allemaal door de terreurdrijging die er zou zijn. Op mijn vraag waarom de ons omringende landen wel gewoon op Sharm en Hurghada vliegen kreeg ik als antwoord dat de terreurdreiging alleen bestaat voor Nederlandse toestellen!!! Het zal allemaal wel zo zijn……… dan vliegen we gewoon vanaf Duitsland (oeps, moet ik wel eerst mijn lopende boete nog betalen).

• Huub

Hoi, Agnes

We vliegen met Arkefly, een tussenlanding op Aqaba naar Hurghada, ben benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen.

Als ik daar ben zal ik dan Osos de groeten van je doen.

Toevallig waren we dinsdag ook al bij het reisbureau voor een boeking op 21 juni, waarheen! ja hoor, naar Arabella en ook een heel leuke prijs.

Groeten, Huub.

• agnes

Wij hebben ook al eens een tussenlanding gehad op Aqaba, ook passagiers erin en eruit.

Ja graag, doe Osos de groetjes maar van mij en Karel.

Hij is sinds 3 dagen weer in Hurghada, of er ook al werk is voor hem bij Arabia weet ik niet.

Juni is ook een hele mooie maand qua prijzen, is voor ons ook de maand voor de zomervakantie, scheelt veel eurotjes.

Kun je nog eens een keer vaker gaan.

Vast veel voorpret gewenst en geniet ze,

groetjes Agnes.