Orangecafe-hurghada.nl

• Lidwien61

Beste Sinterklaas,

Jammer dat ik al weer vertrokken ben, voordat u besloot bij Orange langs te gaan. Er was vast nog wel een puntje over op uw knie voor een echte hollandse 50+er……

Veel plezier allemaal en mooie liedjes zingen voor de Sint hé, dat verdient hij echt!

Gr Lidwien

• ina

Hij is leuk tom

• aart bos

belangrijke wijzigingen in het progamma:

sint arriveert op de rug van een een-bult ( kameel of dromedaris; maakt niet uit ) en we hebben een zwarte piet gevonden die hem wil helpen bij op-en-afklimmen.

laat hem maar komen!!

• aart bos

tot twee keer toe ging het mis. hij wilde al niet op de dromedaris maar we hebben aangedrongen. bij het opstijgen viel hij er meteen aan de andere kant weer bijna af. 3 man sterk konden we hem in evenwicht houden. bij het afstijgen bleef hij steken met zijn nieuw aangeschafte marokaanse sloffen. dezelfde drie man hebbem hem er afgetild. de ellende is aan de kinderen ontgaan. opvallend veel volwassenen moesten lachen.

zelf keek hij zeer ontstemd en ik heb me verstopt totdat hij zat en de 15 kinderen omstebeurt bij hem langs mochten.

eind goed, al goed.

er benne hele mooie foto's gemaakt, binnenkort op de website.

ben benieuwd of hij volgend jaar weer komen wil.

• horus

Hoe triest dat hier een volkomen verkeerde voorstelling van zaken wordt geschilderd. Horus was er zelf bij toen de heilige baas met gracieuze bewegingen op de bult klom. Het was even rekening houden met de bult, dat is waar. Maar het machtig evenwichtsorgaan van Klaas overwon de situatie. Statig en respect afdwingend ging de goedheiligman richting Orange cafe. Eenmaal daar aangekomen steeg hij met een ferme zwaai, die men toch niet van een 365-plusser zou verwachten, van het bultige dier. Dat daarbij de mijter op de grond viel was slechts te danken aan het feit dat hij zo kwiek was. Waar is wel dat het toch niet een alledaagse gymnastiek van de oude baas was, want Horus hoorde enige minder parlemantaire verwensingen die binnensmonds uit de heilige kwamen. Gelukkig werden die niet door de kinderoortjes gehoord.

Daarna ging het naar binnen en het werd een geweldig leuke avond voor alle gasten en met name voor de kinderen, die allen van een fraai cadeau werden voorzien. Dan vernam Horus van Sinterklaas dat hij zich er op verheugd volgend jaar weer te komen, doch hij gaf nadrukkelijk te kennen dat hij NIET en zelfs NOOIT meer op een bultig rijdier zal arriveren!

p.s. Sint wilde achteraf de hulptroepen bedanken die voor het fraaie op- en afstijgen van de heilige hebben gezorgd.

• TOM van Straalen

Wie weet het nou beter? Sinterklaas of Horus. .ik heb hem(Sint) alleen zien lopen en dat viel al niet mee. Horus was er helemaal niet bij, dus weet het niet

Maar…… Het was heel geslaagd

Gr. Tom

.

• aart bos

open voor suggesties voor volgend jaar. zelf denk ik aan een nijlpaard…. ook al via via gehoord over een groesbeekse struisvogel ( via horus )

• de badmuts

Nou Aart, Groesbeekse struisvogels word je niet echt vrolijk van. Die beesten zijn harstikke vals. Daarnaast sch**ten ze ook nog je hele terras onder. Beter ga je voor een

Woudenbergse Blaatschaap. Ze zijn handig in gebruik, eten weinig en ook nog eens ontzettend lief. Nadeeltje, ze stinken uit hun bek. De hinder van de lucht kan makkelijk voorkomen worden

door niet tegen de wind in te rijden met dit beest. En zeker niet na 4 uur 's middags.

• aart bos

beste ton w, heb jij nog gelegenheid om een foto mee te nemen van dat woudenbergs blaatschaap. tot nog toe briljante suggestie.

• de badmuts

Beste Aart,

Helaas geen foto, maar ik maak het goed met je. Dat blaatschaap van ons gaat gewoon mee. Zij staat hier nu achter gezellig in de tuin te grazen dus ze weet van niets. Gaat ze niet leuk vinden omdat ze niet van vliegen houdt. Maar ja, voor Sinterklaas doen we alles. Voor haar gemoedsrust krijgt ze een pilletje tegen reisziekte, en ik neem er maar meteen twee in.

Ze heet trouwens Carla en is pikzwart met een wit stipje op haar achterste. Die had ze nog niet bij haar geboorte, maar bij het opknappen van het huis stond ze met haar schapenachterste tegen een geschilderde muur. We hebben van alles geprobeerd maar die stip gaat er niet meer uit. Staat haar trouwens wel goed. Ze is trouwens gek op frikandellen en 3 maal per dag eet ze 4 rennies om die lucht uit haar bek een beetje te temperen.

Verder belooft het toch een spannende reis te worden omdat ze maar 4 uur haar plas kan ophouden. Mijn vriendin zei dat het misschien een goede optie is om haar, Carla, met het achterste gedeelte in een grote zak te zetten. Dat is goed zei ik, maar ik ga echt niet die zak op het vliegveld van Hurghada leeg kieperen. Ben ik meteen arm vanwege het aantal fooien dat ik moet gaan verstrekken aan de heren daar. Dat geld kunnen we dan weer beter besteden in jouw bar.

Toch nog een vraagje. Weet jij of Carla wel door de scanner past en zo ja wordt dat niet te warm? Kijk we houden allemaal wel van shoarma maar dit willen we Carla niet aandoen.

Affijn, morgenmiddag vertrekken we, dus misschien morgenavond wel even langs komen. Later meer.

Groeten van Ton, Wilma EN Carla.