Beste Aart,
Helaas geen foto, maar ik maak het goed met je. Dat blaatschaap van ons gaat gewoon mee. Zij staat hier nu achter gezellig in de tuin te grazen dus ze weet van niets. Gaat ze niet leuk vinden omdat ze niet van vliegen houdt. Maar ja, voor Sinterklaas doen we alles. Voor haar gemoedsrust krijgt ze een pilletje tegen reisziekte, en ik neem er maar meteen twee in.
Ze heet trouwens Carla en is pikzwart met een wit stipje op haar achterste. Die had ze nog niet bij haar geboorte, maar bij het opknappen van het huis stond ze met haar schapenachterste tegen een geschilderde muur. We hebben van alles geprobeerd maar die stip gaat er niet meer uit. Staat haar trouwens wel goed. Ze is trouwens gek op frikandellen en 3 maal per dag eet ze 4 rennies om die lucht uit haar bek een beetje te temperen.
Verder belooft het toch een spannende reis te worden omdat ze maar 4 uur haar plas kan ophouden. Mijn vriendin zei dat het misschien een goede optie is om haar, Carla, met het achterste gedeelte in een grote zak te zetten. Dat is goed zei ik, maar ik ga echt niet die zak op het vliegveld van Hurghada leeg kieperen. Ben ik meteen arm vanwege het aantal fooien dat ik moet gaan verstrekken aan de heren daar. Dat geld kunnen we dan weer beter besteden in jouw bar.
Toch nog een vraagje. Weet jij of Carla wel door de scanner past en zo ja wordt dat niet te warm? Kijk we houden allemaal wel van shoarma maar dit willen we Carla niet aandoen.
Affijn, morgenmiddag vertrekken we, dus misschien morgenavond wel even langs komen. Later meer.
Groeten van Ton, Wilma EN Carla.