Orangecafe-hurghada.nl

• ina

ja horus is hij idd

• marsje

hebben jullie ook eredivisie live???

zodat we voetbal kunnen komen kijken???

gr marcia

• aart bos

iedere zondagacond hebben we studio sport. effies later als in kikkerland. ook op zaterdagavond hebben we de samenvattingen. we hebben geen eredivisie-live

• marsje

kijk das mooi om te horen,dan zullen we er zondag wel zijn…voor een biertje en een wijntje en de samenvatting!!!

groetjes marcia

• egyptelover

hallo egypte gangers

kan iemand mijn vertellen of het orange café nog bestaat heb het niet kunnen vinden, ondanks dat we hartelijk verwelkomt werden op de luchthaven afgelopen dinsdag

gr piet

• steven

Tegenover Royal Palace, ook niet ver van Giftun. Dus niet aan de kustzijde van de boulevard maar aan de overkant.

Vanaf Sindbad, circa 500m naar t zuiden, dan aan rechterkant.

Als ik t goed heb, is Aart van t cafe vandaag jarig, dus Aart als je dit leest….Van Harte Proficiat en nog vele jaren!:)-D

• Satuna

Ben ook benieuwd hoe de Hema worst heeft gesmaakt.

• aart bos

toch wel een paar redenen waarom ik minder actief ben geweest op het prikbord.

eerst me laptop gestolen ( ja we moeten beter op onze spullen letten in ons mooie “zonlandje”)

en toen begon een mooie drukke zomerperiode met heel veel aardige nederlanders die zich bij ons ( hopelijk ) uitstekend vermaakt hebben

en de ( nieuwe) laptop stond binnen met een uitgebreid muziekprogamma z'n best te doen en binnen is niet lekker geweest de afgelopen weken; dus minder tijd en zeker te warm om achter dat dingetje te kruipen.

en dan de leukste reden: heel veel prikborders ontmoet en dus effies bijkleppen inplaats van typen.

ik zal vanaf nu de boel weer beter bijhouden.

25 september 5 jaar geleden zijn we begonnen met orange en hebben we met z'n vieren ons best gedaan er iets van te maken. sinds oktober 2010 hebben christa en ossama hun toekomst gekozen in belgie en zijn marianne en ik samen verder gegaan. door de revolutie hebben we in zeer zwaar weer gezeten ( beeldspraak van toepassing voor egypte ?? ) en we hebben zelfs overwogen te moeten stoppen.

maar toen kwam de zomer en al die mensen die zeiden: ongeacht welk advies, we gaan. en ze hebben ons gevonden en het werd dus een hele gezellige, drukke vakantieperiode. ook met momenten van stress maar over het algemeen een goed gevoel achterlatend.

we gaan dus door en gaan het eerste lustrum vieren op 25 september.

druk bezig met het maken van een progamma ( muziek en wat gaan we eten ) plannen genoeg en nu kijken wat er van mogelijk is.

wij zijn optimistish en nodigen iedereen uit dat goeie gevoel met ons te delen.

marianne en aart ( het hollands hoekje in dat verre, mooie zonland )

tot schrijfs, tot orange

• joke

Hoi Aart en marianne,

van harte gefeliciteerd met de feestdag op 25 september a.s.

Heb je maar een dag feest of een heel jaar ?, de meeste gasten/vakantie-vierders komen maar een keer paar jaar……

En als je net geweest bent……. mis je dus hét feestje bij jullie.

Heel misschien komen we in november, (ben ijverig op zoek naar een leuk vakantie-reis-prijsje), anders wordt het maart…..

Kan je me via privé reageren even jullie adres doorgegeven, zo'n electronische felicitatie-kaart vind ik ook niet alles….is moeilijk ophangen in het café,

groetjes,

joke..

• aart bos

ik kan me nauwelijks voorstellen dat er post doorkomt. leuk een poging te doen.

mrs&mr bos

old vic hotel villa #7

sheraton road

hurghada

egypte ( mooi zonland )