Vandaag op de post gedaan….ben benieuwdB)
Arme jullie,
Hele tijd zitten te wachten bij jullie brievenbus …. dan heb je inderdaad weekendje sharm el naga nodig…..
Had nog wel zo'n mooie opgezocht met tulpen en groeten uit Groesbeek er op.
Ga een nieuwe poging wagen….. mocht die weer niet aankomen, dan geef ik wel een kaart aan agnes mee.
Is die dan wel wát aan de late kant maar dat moet je dan maar voor lief nemen…..
groetjes,
joke.
Hallo Aart, Heb je post gehad uit nederland? Ik heb vorige week dinsdag een kaart op de post gedaan voor een stadje in het binnenland van Egypte, naar een post ofiice, en kreeg vandaag een sms dat die aangekomen is. Zou toch wel hele vreemd zijn als het bij jullie niet aankomt. Ik begreep wel dat pakketjes vaak opengemaakt worden al dan niet door de douane, maar een gewone kaart of brief zou geen probleem moeten zijn. Gefeliciteerd trouwens met jullie jubileum! Als we de volgende keer in Hurghada zijn komen we zeker langs! Groeten, Anja
Gisteren meldde zich een moeder en twee kindertjes (nog in de gelovige leeftijd) bij het Orange cafe of Sinterklaas toch alsjeblieft nog langs kwam. Volgens zeggen danste een van de twee enthousiast rond, roepend om Sinterklaas. Derhalve heeft Horus nogmaals contact gezocht met de heilige heer en waarachtig, hij kreeg hem persoonlijk te spreken. Ietwat korzelig en ontstemd werd gevraagd wat er nu weer aan de hand was, want hij had al wakker gelegen van het feit dat hij misschien ene Tom van Straalen op zijn zwakke schoot zou krijgen.
Doch toen hij te horen kreeg dat het om twee lieve kindertjes ging, trokken vanzelf de krullen weer in zijn verslapte baard.
Een en ander zal nu geregeld gaan worden en het is zeer waarschijnlijk dat de eerbiedwaardige 365-plusser aanstaande 5 december aanwezig zal zijn. Misschien dit keer zonder pieten, want die zijn van de trap gevallen en nog niet bijgekomen.
Mocht een en ander toch nog doorgaan dan zijn kinderen van eventuele toeristen ook welkom (wel even doorgeven aan Orange cafe graag).
U wordt op de hoogte gehouden.
Horus.
ik geloofde eerst helemaal niks van bovenstaand verhaal. ( leek me aandachttrekkerij van ene horus ) maar ook ik heb kontakt gehad met het secretariaat van de goedheiligman. en ja!! hij is bereid te komen.
vanwege de korte voorbereidingstijd:
alle zwarte pieten die niet van de trap zijn gevallen worden ingezet in nederland ( sint komt dus alleen en wij zullen hem helpen )
uiterlijk 4 dec een kadootje ( niet te duur/ te groot ) plus de tekst voor het grote boek inleveren bij orange cafe.
teksten en kadootjes voor grote/kindse kinderen worden per geval in overleg eventueel geaccepteerd.
sint komt rond 6uur/half zeven
iedereen is natuurlijk welkom hem te feliciteren met z'n verjaardag ( ben benieuwd of die horus komt )
dus alle kinderen zijn welkom ( hurghada kinderen, vakantiekinderen en zelfs kindse kinderen )
ik kom ook!
Beste Sinterklaas,
Ik ben heel blij, dat U zich heeft bedacht,
en toch nog op ons in de orange wacht.
Ik weet zeker, dat ook de groten genieten,
ook al bent u deze keer zonder zwarte pieten.
Dat de pieten niet komen is een heel gedoe,
maar we spelen Aart de zwarte Piet wel toe.
Beste Sint, graag word ik door U verwend,
Ook al ben ik een grote vent
En… ik zeg het u eerlijk,
op uw schoot zitten lijkt mij voor 1 keertje heerlijk.
zo'n 100 kilo is voor u toch geen bezwaar,
en anders zegt u het maar.
Groetjes TOM
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?