Orangecafe-hurghada.nl

• josschie

jammer het is gebeurt met de koorts hier

• aart bos

we bedanken eenieder die bij ons was. het waren gezellig drukke avonden. ben nog steeds een beetje katterig. jammer hoor want de jongens hebben zoooo goed gespeeld???

• aart bos

guus was de inspiratie, we hebben de amsterdamse zangert RICHY ingevlogen en hij zou bij de 4de wedstrijd van het nederlands elftal een “concert” geven voor de pot en het feessie compleet maken na winst in de kwartfinale.

wat speelde nederland goed en wat hadden we een pech!

richy naar huis? niks d'r van! WIJ GAAN WEL DOOR!

maandag 25 juni gaat ie vanaf 19u30 de sterren naar beneden zingen. een uitgebreid nederlands en internationaal repertoire.

wij bouwen een feessie en wij gaan wel door. mag ook wel iets leuks in dit mooie maar ook zo onrustige en angstige land!

WE GEVEN 20% KORTING OP ALLE DRANK.

Orange cafe, de nieuwe boulevard ( el memsja ) tegenover royal palace hotel

marianne&aart

• agnes

Hoop dat het een oer gezellige avond mag worden met veel meezingende bezoekers.

Heb het berichtje net ook op Zoover geplaatst, duurt altijd wel eventjes voor het erop staat.

Kreeg de groetjes van Ben en Karin door ( Boermania ), bedankt, hebben je goed bezocht.

groetjes Agnes.

• TOM van Straalen

Wat ontzettend leuk , dat te doen op mijn verjaardag. Je zou het natuurlijk NIET zeggen, maar dan word ik 65. Imshallahah. Leuk idee die 20 procent korting. Doe dat ook nou eens als ik er ben(24 juli tot 4augustus) en ik kom echt alleen maar voor de orange, want het is veel te warm.

• aart bos

goeie zangert, maakte geweldige stemming… hij gaat weer naar huis=jammer. heeft beloofd weer terug te komen. graag

• steven

Ga voor info, trips, lekker eten en gezelligheid naar het Orange Cafe aan Village road(tu):)-D

• agnes

Ook deze weer leuk gedaan Steven.

Had me vanmorgen ingelogd en moest me net alweer inloggen.

Jullie ook??

groetjes Agnes.

• Lidwien61

Hoi,

Steven: B)(tu)

Agnes: geen last van gehad….

• joke

Hoi,

probleem had ik ook…… maar dat komt doordat ik effe via google chrome (i.v.m. HET LEK) op internet “moest”.

Dus herkende chrome ook m'n wachtwoord niet….. en wat die was ….. was ik nu natuurlijk ook vergeten na al die jaren, dus een nieuw wachtwoord gekregen én nieuwe wachtwoord moest ik net ook weer invoeren…….. ja ja , computers ….. leuke dingen….. als ze doen wát je wilt…..

groetjes,

joke