Orangecafe-hurghada.nl

• joke

Hallo allemaal,

dus een oproep aan alle prikborders/sters:

allemaal een kaart sturen (denk er wel aan om er genoeg postzegels op te plakken !!!)

beste een gewone ansichtkaart…… enveloppen zullen ze wel/nog open maken,

zonde om zelfgemaakte kaart te sturen die niet aankomt…

de onze gaat maandag op de post,

groetjes,

joke.

• wilka51

hoi aart ,

wij zitten sinds gisteravond in jouw heerlijke landje

en je zult ons vd week nog zien .

wat zijn jouw openingstijden ,willen niet voor een dichte deur staan..

gr karel en wil

• aart bos

vanaf 4 uur zijn we daar en maken we alles in orde en vanaf 5 zijn we helemaal klaar1

• agnes

Hallo Aart en Marianne.

Wat fijn te horen dat het jullie weer beter gaat met het Orange Cafe en de mensen weer komen binnen stromen.

Zal zeker een moelijke tijd geweest zijn maar het gaat weer de goeie kant op zo te lezen, gelukkig maar.

Wij komen in November jullie kant op om heerlijk te genieten na een zware periode die gelukkig goed afgelopen is voor mijn man en ons gezin.

Heerlijk chillen, alles mag en niks hoef.

Neem voor die tijd nog wel contact met je op voor lekkernijen uit Nederland.

Alvast een hele fijne dag gewenst de 25ste September en maak er een KNALFEEST van, PROOST.

groetjes Agnes.

• ina

ik denk dat je die kaart beter naar iemand in nederland op kan sturen die voor die tijd naar egypte gaat dan weet je zeker dat aart en marianne de kaart krijgt

• agnes

Hallo Ina.

Met een beetje geluk kan het wel, zie schrijven van de Fam. Wolters wat ik ff heb gekopieerd en hier geplakt.

Maar wat Joke zei, alleen een kaartje, geen envelop want die zouden ze uit nieuwsgierigheid wel eens open kunnen maken.

Gepost door: defamwolters ()

Datum: 22 augustus 2011 14:03

Vorige week dinsdag een kaart op de post gedaan, naar binnenland Egypte en vandaag al aangekomen! Het kan dus…… :-)

groetjes Agnes.

• defamwolters

Hallo,

Ja klopt, ik heb het gewoon geprobeerd, degene waar de kaart naartoe moest woont in een stadje tussen Cairo en Alexandrie in. Ik moest het opsturen naar een postkantoor in het stadje. Ik was dus best huiverig maar heb de envelop van de kaart dichtgeplakt, naam en adres erop geschreven en dat weer in een grotere envelop gestopt, dichtgeplakt en alles erop geschreven. Gewoon op de post gedaan zonder track en trace, kosten waren €1,90. en toen duimen….. precies een week later al kreeg ik bericht dat hij de kaart opgehaald had! ( het zou 7 tot 8 werkdagen duren..) Ik ga het binnenkort weer proberen. het kan dus wel, maar of dit een gelukstreffer geweest is? Volgens de mw. op het postkantoor gebeurt het tegenwoordig niet zo heel veel meer dat post ‘verdwijnt’…. Suc6 in ieder geval! En Aart en Marianne, Gefeliciteerd! Ik zou maar wat graag bij jullie feestje willen zijn…..

Groetjes, Anja

• carla

Wij komen zeker een biertje bij drinken…we gaan volgende week richting hurgarda :-)

• petrabaalhuis@quicknet.nl

Hoi Aart en Marianne,

Dat is toch heel wat jaartjes geleden dat we elkaar in levende lijven hebben meegemaakt!

Leuk om te lezen dat het wel redelijk oké gaat met jullie in jullie “droomland”!

Wie weet komen wij ooit (volgend jaar, Aart?) jullie kant op…..???!!!

Met ons is alles wel oke. Je had Jack nog gesproken toch, dit jaar?

Dan weten jullie gelijk welke Petra dit is! (Ja, de ex-volleyballende!)

Lieve groetjes voor jullie allebei (en ook van Jack) Petra.

• joke

Dag Marianne en Aart,

met enige vertraging is de kaart voor jullie vandaag (eindelijk) op de post gegaan.

Nu dus maar duimen dat die aankomt…..

groetjes,

joke.