Situatie in Hurghada 15 Augustus

• JolandaH

Sonja,

Ik wilde je toch even, ter geruststelling, laten weten dat het winkelcentrum waar je dochter over heeft, een ander centrum is waar Peter van zegt om dat beter te vermijden. Aqua Jungle Park ligt totaal niet in de buurt van het oude stadscentrum. Ook als ze naar het vliegveld gaan, zitten ze aan de “goede” kant van de stad en hoeven er ook niet door of langs of komen er zelfs maar in de buurt.

Niet leuk voor je dat je familie daar nu zit! Sterkte.

• Lucinda

Ik heb niets van mijn reisorganisatie gehoord ik heb geboekt bij D reizen en die na aanleiding van t bericht buitenlandsezaken gebeld maar daar zei men om 6 uur nog van niks te weten.ik zou dinsdag vertrekken en was dit ook echt van plan mede door de positieve berichten op dit forum..maar ik ga toch om boeken.

Ik ga op vakantie voor rust ,die we heel hard nodige hebben. Onze 2 zoons blijven thuis maar die wil je ook gerust achter laten en niet dat hun 2 weken lang angst vallig t journaal bij houden..ik wou dat de overheid eens wat duidelijker zou zijn.ik hoor dat er veel maatschappijen niet vliegen maar wie hakt nu de knoop door voor alle reizigers

• jojo

met pijn in mijn hart om moeten boeken daar neckermann de reis gecanceld heeft ik ga nu naar tunesie maar als het weer goed is daar volgend jaar kom ik in januari weer.

Net hotel aan de lijn gehad wisten nog niet dat nederland ook een negatief advies gegeven had werd stil aan de lijn ik hoop dat ze dit te boven komen maar ik hou contact met ze via fb