Situatie in Hurghada

• jopie

ik ga over 3 weken naar minamarkt voor de 6 de keer.

lekker in het centrum.

heerlijk kein hoteletje .

heb er echt zin aan, vooral nu ik van jullie hoor dat het wel rustig is in hurghada

• Daniël

Hallo,

Wij gaan , mede door dit forum, lekker op vakantie 19 augustus. Gaan naar hotel Aladdin. Wij willen alleen weten of er nog excursies worden gemaakt naar de dolfijnen baai, kan iemand dit bevestigen?

Met vriendelijke groet,

Daniël

• alex68

Ja hoor Daniël als ik je een tip mag geven ga eens kijken op de site van Tilly Hurghada.

Die gaat zeer diervriendelijk met de dolfijnen om niet zoals de meeste boten met speedbootjes eropaf maar op een rustige manier zodat de dolfijnen naar jouw komen ,geweldig.

Veel plezier aldaar groeten alex

• jopie

en jopie gaat 31 aug ook gewoon naar hurghada

heerlijk op vakantie naar ons eigen stekkie (minamarkt )

wij gaan voor de 6 de keer naar hurghada

• jopie

wij willen ook met tilly dit jaar, heb haar site al opgezocht.

zijn nu al verscheiden keer met de touroperator geweest en hebben maar twee keer een paar dolfijnen gezien.

en bij tilly horen we dat je ze wel veel ziet, dus gaan we dat eens doen .

wil ze nu wel eens zien

• alex68

Hele goede keus Jopie.

Tilly gaat eerdere dan de andere boten weg en heeft een eigen techniek die altijd werkt.Veel plezier daar en doe ze de groeten van ons.

Groeten Alex en polly

• agnes

Hai Jopie.

Je zult een hele gezellige dag hebben met Tilly en haar crew.

Wat een gezellige jongens en een kapitein, nou, die weet precies waar de dolfijnen zich bevinden.

Mocht je een plekkie over hebben in de koffer voor lekkernijen, Tilly is zo'n lekkerbekkie, hahaha.

Oude goldse kaas van de Aldi met zwart bovenop de verpakking, kalfssmeerleverworst, boterkoeken, stroopwafels. Ach alles waar je dik van word vind ze lekker, hihihi.

Doe haar de groetjes van Agnes en Karel als je wilt.

Een fijne vakantie gewenst,

groetjes Agnes.

• Daniël

Hallo,

Tilly is lastig te bereiken. We gaan 19 augustus, dus hoop voor de tijd nog wel contact met haar te hebben gehad.

Met vriendelijke groet,

Daniël

• jopie

ik zal har de groeten doen en wat lekkers voor haar meenemen hahahah

heb er nu al zin in

• Peter Overeem

Probeer Tilly even op haar Egyptische nummer 0020 1289329055