Situatie in Hurghada

• agnes

Hai Daniël.

Heb je gemaild naar haar yahoo mail, deze staat op de website ausflüge.

Hier kunnen vragen gesteld worden voor excursies.

Soms wil een mail nog wel eens niet goed over komen, of haar inbox zit vol, probeer het anders nog een paar keer.

Ik heb haar ook ff gemaild en een sms gedaan, als ik wat hoor laat ik het hier weten.

groetjes Agnes.

• agnes

Nou, daar zal ze zeker blij mee zijn, leuk.

En alvast bedankt voor de groetjes doen.

doeiiiii Agnes.

• agnes

Hai Daniël.

Heb net contact gehad per telefoon met Hussan, hij werkt voor Tilly.

Hij zou het door geven en vragen of Tilly contact met mij op neemt, ze was nu met een trip de zee op.

Ik heb gebeld naar nr 00201005045815

Je hoort me weer.

• agnes

Daniël, het nummer wat ik je net door gegeven hebt is goed 00201005045815.

Net bericht/sms terug gehad van Tilly.

Dus stuur haar een berichtje op dat nummer dan komt het helemaal goed.

Fijne vakantie,

groetjes Agnes.

• Daniël

Hallo Agnes,

Heb zelf contact met haar op dit moment. In ieder geval super bedankt voor de genomen moeite!

19 augustus gaab we heen en hebben dan nog contact met haar over exacte datum. Kijk er al naar uit!

Groetjes!

• agnes

Heel veel plezier en een fijne vakantie gewenst.

groetjes Agnes.

• Natascha

wij hebben de vakantie voor 8 oktober gepland staan, nu willen we niet opgejut worden door de media, maar t zit ook niet lekker. wat is wijsheid, want we willen graag heen en kijken er ook al lang naar uit. wel of niet omboeken? al denk ik dat dit niet meer kan (neckerman) volgens mij is de mogelijkheid tot omboeken net verlopen, maar zeker na gisteren, is het stilte voor de storm? help, graag advies en jullie kijk hierop groetjes natascha

• Erwin

Beste Peter,

Wij zijn voornemens om morgen naar Hurghada te vliegen, zoals geboekt. De afgelopen periode heeft ons niet anders doen besluiten, echter gezien de verergerende situatie tijdens de afgelopen 24 uur, maken wij ons nu iets meer zorgen.

Kun jij een actueel beeld geven van de ‘toestand’ in Hurghada? Wij waren sowieso al niet (meer) van plan om het resort (Aqua Vista) te verlaten, maar toch…graag jouw mening, waarvoor dank!

• sabrina

hoi. ook wij hebben een vraag over de situatie in hurghada. wij gaan zaterdag naar het calimera resort en ook zijn wij een beetje angstig geworden over de toestand in Egypte. er word gezegd over het hele land is de noodsituatie uitgeroepen. is het nog steeds rustig daar aan de rode zee? aangezien er in sharm el sheikh ook de noodklok is uitgeroepen.

mvg sabrina

• benny

ikzelf vertrek 30 november naar jasmin in hurghada

hoe groot is de kans dat het tegen die tijd meer geescaleert is?

mvg benny