Situatie in Hurghada

• marcelgouda@gmail.com

Donderdag voor de eerste keer naar Egypte.Wij gaan naar El Gouna.Ondanks alle wild west verhalen hebben we der erg zin in.

• Peter Overeem

Hoi Marcel, alvast welkom in egypte en hurghada, maak je niet druk, is hier helemaal rustig, niets aan de hand. Ik wens jullie een heerlijke vakantie toe.

• Peter Overeem

Volgens Klaas is het altijd het beste om een half uur in de rij te staan voordat je je eten hebt, 50% lijkt mij gewoon het beste wat je kan hebben, vooral als er wat minder Russen zijn.

• aart bos

lang leve de positieve teksten van Peter ( Pjotr ) en lang leve al die mensen die gewoon komen naar een rustig en mooi Hurghada ! afz. Aart ( ervaringsdeskundige ter plekke )

Ps. wel makkelijk zo'n goeie tekstschrijvert, ik hoef hem niet/nauwelijks te corrigeren. ik ga gauw een “bakkie” bij hem doen

• Peter Overeem

Je bent welkom Aart, de Senseo staat hier altijd klaar :-)

• Dick1708

Hallo,

Leuk om al deze positieve berichten te lezen. Wij gaan 15 aug. voor de eerste keer naar Egypte naar Titanic. Krijgen er steeds meer zin in als we deze berichten lezen.

Groet

Dick

• alex68

Hallo luitjes we zijn vanmorgen terug gekomen uit Hurghada en hebben echt helemaal niets van de onrust meegekregen.

Als je wilt gaan duiken ga dan zeker naar Voodoo divers.Samen met m,n dochter een introduik gedaan geweldig alleen papa moet een andere baan gaan zoeken dochterlief wil verder met de duiksport.

Peter en zeker Willy bedankt en tot volgend jaar.

Groetjes Alex en Emma

• Peter Overeem

En dat is wat dit prikbord nodig heeft, mensen die hier net geweest zijn en echt weten waar ze het over hebben. Bedankt Alex, doe de groetjes aan Emma, Polly en Tom.

• Klaas

Als ik een duikschooltje of iets dergelijks in hurhgada had zou ik ook vertellen dat het er veilig is.dinsdag stond er op nu.nl vermeld dat Egyptenaren ook in de vakantie gebieden aan de rode zee agresief naar toeristen zijn,er werd aangeraden op je resort te blijven,dit wordt echt niet zo maar verteld.

• steven

En wat nu.nl schrijft is waar???(td)