Situatie in Hurghada

• Peter Overeem

Het is wel wat rustiger dan het normaal is in deze tijd van het jaar, de hotels in Sekalla, het deel waar wij zitten hebben ook een bezetting van 50-60%, dus niet TE rustig, maar beter dan een stampvol hotel.

• agnes

Hai Jolanda.

Ja, inderdaad, stond geen tekst vermeld, dacht al laat ik hier eens kijken, misschien staat daar wat, hahaha.

Is zeker leuk, de beoordelingen en alle foto's, je kunt de pagina's bij de foto's één voor één aanklikken.

groetjes Agnes.

• aart bos

beste Pjotr, 50/60% is, voor de de tijd van het jaar weldegelijk TE rustig !! potjandorie !! ok, dan geen stampvol hotel, ik ga voor bijna vol ( en dat nog een weekie of 6 )

• Leusink

Hallo, kan iemandt mij berichten hoe het nu in Makadi Bay is.

En zijn de hotel's vol of zoals eerder beschreven ook maar ongeveer 50 % vol.

• Klaas

Een hotel dat net voor de helft gevuld is lekker gezellig.dit jaar maar een ander land

• jopie

zou graag willen weten hoe het nu in hurghada is???

• Peter Overeem

Heerlijk vertoeven hier Jopie, eergister een (demonstratie) zeg maar feestje gehad in Hurghada, het leger had de bevolking opgeroepen om massaal de straat op te gaan om hun steun te betuigen aan het leger en de recente afzetting van Morsi. Dat is allemaal heel goed verlopen, was duidelijk ook goed georganiseerd met voldoende beveiliging. Mensen maakten muziek, stonden te dansen en te zingen etc. Was echt helemaal niets bedreigends aan.

Nu weer compleet rustig, grootste nieuws is eigenlijk dat de wind die al een paar weken behoorlijk sterk was waardoor we niet zo veel keuze hadden qua duik en snorkel stekken nu behoorlijk afgenomen is :-) Wel warm hoor phew.

Groetjes, Peter

• jopie

thx peter

ga over drie weken voor de 6 de keer naar hurghada ben niet zo gauw bang,

maar wou het toch ff weten hoe het daar was.

gewoon lekker dus zoals altijd.

kan niet wachten voor dat ik ga

mvg jopie

• Klaas

Ik ben ook niet zo gauw bang maar ga dit jaar in september, naar Turkije.wij zijn dit jaar in maart en juni in Hurhgada geweest, en ik ga het echt niet opzoeken .wij houden ook wel van gezelligheid en dat vind je echt niet in een leeg hotel

• ragon

hallo allemaal

wat een mooi stukje tekst had je geschreven , toch is leuk om egypte van een positieve kant te horen

wij hebben afgelopen week heerlijk 2 weken geboekt naar het sindbad hotel of het nu wel of niet druk is in het hotel

het houd ons niet tegen om naar ons favo bestemming te vertrekken

wie weet tot ziens op de duikschool

gr ragonda