Klaas
Wat ben jij een zielig mannetje je verteld allerijl onzin verhalen en val hard wekende mensen aan zonder de feiten te kennen
Las weer een dom berichtje van je de Amerikanen waarschuwen voor terreur dreiging in midden oosten dom dom dom man dat doen ze al jaren Sins 911 weet je wel toen vlogen die vliegtuigen in die gebouwen is er aan een waarschuwing voor terreur
Je heb het over zaken waar je niets van weet ,mensen die ter plekke werken en leven maak je min of meer voor leugenaar uit triest ben je .
Zal je wat vertellen ik woon en werk in Rotterdam neem aan dat je weet waar dat ligt deze week alleen al waren er 25 schiet steek incidenten
velen vechtpartijen en het aantal berovingen word niet eens meer bijgehouden ga daar ook zeker niet naar toe Klaas want het is zo gevaarlijk daar .
Wat jij moet doen is in een hutje op de hei gaan zitten wel uitkijken want misschien zit er wel een spin .
Ik vertrouw de mensen zoals Aart en Peter wel en ga 13 Aug gewoon lekker vakantie vieren in Hurgada
Waar je ook naar toe gaat een risico is er altijd das hoort nu eenmaal bij het leven Klaas
Mensen zoals Aart en Peter moet je in ere houden natuurlijk willen ze wat verdienen wil ik ook maar is geweldig hoeveel info ze momenteel verstrekken Heren bedankt hiervoor mede daardoor komen wij gewoon weer lekker vakantie vieren bij jullie en wie weet kom ik wel om een Bakkie Aart
Mensen laat idioten zoals Klaas maar schrijven helaas weet hij niet beter
Groetjes Ton