nou nou en het gaat er flink aan toe ook nog eens bah bah
Miriam Kok als jij post in mijn groep dan moet je de waarheid vertellen en niet opeens de groep verlaten en dan vervolgens mij blokkeren zo dat ik niet meer kan reageren dus doe ik het maar hier , maar het is nog steeds ontraden om naar luxor en cairo en aswan af te reizen maar begrijp je wel je wilt klanten maar op deze manier ga jij het niet redden met je onwaar heden , mensen trap er niet in om er heen af tereizen met het ontraden advies want je bent nergens voor verzekert !!!!!
Alle reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden
Laatst gewijzigd op: 03-10-2013 | Nog steeds geldig op: 05-10-2013
In het reisadvies Egypte zijn de rubrieken ‘Actualiteiten’ en ‘Onveilige gebieden’ gewijzigd.
Actualiteiten
Alle niet-essentiële reizen naar Egypte met een andere bestemming dan de hotelresorts aan de Rode Zee en de Golf van Akaba worden ontraden.
U wordt geadviseerd extra waakzaamheid te betrachten bij bezoeken aan de hotelresorts die zijn gelegen aan de kust van de Rode Zee en aan de Golf van Akaba.
Voor wat betreft deze hotelresorts wordt u aangeraden naar deze bestemmingen te reizen met vluchten naar nabijgelegen luchthavens zoals Sharm-el-Sheikh, Hurghada en Marsa Alam, eventueel via Cairo International Airport. U wordt aangeraden zich niet buiten de resorts te begeven en strikt de veiligheidsrichtlijnen van het hotel, touroperator of autoriteiten op te volgen en het reisadvies in de gaten te houden.
Alle reizen naar bepaalde gebieden worden ontraden te weten naar de gehele Sinaï, met uitzondering van bezoeken aan de hotelresorts aan de Rode Zee en de Golf van Akaba.
U dient zich bewust te zijn dat na het afzetten van president Morsi meerdere extremistische groeperingen hebben opgeroepen tot geweld. Rekening moet worden gehouden met de reële dreiging van terroristische aanslagen in het gehele land.
Hi Ron,
Dit is typisch zo'n geval van ieder zijn eigen waarheid, jij hebt duidelijk de jouwe en ik de mijne. De mijne is gebaseerd op een zakelijk contact met het ministerie van BuZa, waarin zij ons per email hebben laten weten wat hierboven staat. We hebben BuZa inmiddels gevraagd om het reisadvies - net als in hun email aan ons - meer te specificeren met de bestemmingen in Egypte maar dat is helaas nog niet gebeurd, hopelijk komt dit snel.
Verder heb ik alleen een post van jou verwijderd op onze EIGEN Facebook pagina van Kingfisher Tours waarbij jouw mening - die volgens ons dus onjuist is - niet overeen kwam met de laatste informatie die wij via BuZa hebben gekregen.
Wat betreft JOUW Facebook pagina heb JIJ zelf mijn post op een andere FB pagina - die van Nederlanders met een liefde voor Egypte - gekopieerd naar jouw pagina, dat heb ik niet gedaan. Ik heb er daarna wel op gereageerd toen jij je afvroeg of het waar was maar ik heb daar niets verwijderd.
Alle goeds en hartelijke groet uit Luxor,
Miriam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?