Orangecafe-hurghada.nl

• aart bos

alle kranten benne welkom!! heerlijk!!

• steven

Alleen van vertrekdag of ook ouder?

Kunne we met oudere kranten je boodschappenlijstje verpakken?

• steven

en een doos frikandellen met een tikkende hemawekker ernaast…..zou dat vertraging opleveren?:S::o

• horus

Misschien de Playboy? Jullie staan allang in mijn agenda vanwege jullie aankomst! Dat worden weer gezellige uurtjes.

Groet en tot ziens.

Horus.

• aart bos

vandaag, voor het eerst sinds we hier wonen, post ontvangen uit nederland. was genoeg gefrankeerd en werd afgeleverd door aardige postbezorgers met een ietwat “oostelijk” accent.

Steven en Agnes: hartstikke bedankt

• agnes

Graag gedaan.

Wat een goeie postduif, wist de weg.

• steven

Graag gedaan, blij dat er eindelijk iets is aangekomen:)

Heb ik je gisteren nog in een privebericht geschreven dat wij op 30 juni aankomen, via Keulen en met German Wings……

amper een uur later word ik gebeld door mn reisbureau….alle vluchten vanaf Keulen met GW geannuleerd!!! (hele zomer)

dat was even schrikken en balen, als alternatief kregen we 28 juni vanaf Ams, met Trans, maaaaar dan moeten de kinderen

nog naar school, meteen langs allebei de scholen gegaan en uitgelegt, gelukkig beide deden niet moeilijk, overmacht.

Dus zoals het er nu voorstaat:S, vertrekken wij op 28 juni, om 13:00, aankomst 19:30 (tussenstop Luxor)

Groeten, Steven

• aart bos

ik bij blokker, koop voor 50 cent een vlaggetje wat je op de auto kan doen en rij daar hier nu al mee rond. taxichauffeurs, vrienden, bekenden noem maar op wil nu ook zo'n vlaggetje. is er iemand die 20 van die dingen voor orange cafe kan meenemen aub.

en dan de vertegenwoordiger van heineken. helemaal gek door het nummershirt verhaal. kan iemand dat aub meenemen voor hem????

dus help!

aart

• agnes

Vandaag de “postbode ”getroffen op het werk.

Was de eerste keer Egypte voor hun en vonden het SUPER.

Hebben gelijk alweer geboekt voor volgend jaar bij Arabella.

Jammer Aart dat je de volgende dag na aankomst weg ging naar Nederland maar hadden een leuke citytour van Marian gehad.

groetjes Agnes.

• trudy

aart heb je prive gemailt.

groetjes Trudy