voor het eerst naar egypte

  • simone de vries

    Blij blij blij. Heb onze reis 13 dagen om kunnen boeken naar 17 dagen.Tijd gaat nu ook snel morgen nog 10 weken.Arke heeft me gisteren ook voor transfer een taxi aangeboden. lekker luxe,denk dat het duurder is dan dat je zo een taxi neemt,maar heb het maar wel gedaan.

  • alex68

    Simone ik denk dat je geen spijt gaat krijgen van je keuze,het huis rif van Arabia is het mooiste van Hurghada.

    Je hoeft in de ochtend niet te rennen voor een mooie plaats gewoon lekker naar het einde van de pier lopen plaats zat en je gaat via een mooie trap het water in.Het Arabia zit naast het Arabella hotel.

    we moeten wachten tot Juli maar dan gaan we voor de tweede keer naar Arabia geniet er heerlijk van en voor je man probeer Voovdoo divers die hebben een gewldig mooie boot en bieden ook de snorkelaars een mooie dag aan,wie weet zie je nog dolfijnen .Veel plezier groeten Alex

  • Lidwien61

    Hoi Simone,

    Wat gaaf dat je nog bij geboekt hebt! Leuk hoor! En dan lekker een transfer met de taxi! Top hoor!

    Huub,

    Ze zit in Arabella, het huisrif daar is ook mooi en natuurlijk kan je even naar de pier van Arabia, maar je kan daar niet terecht voor het eten en drinken.

    Gr Lidwien

  • abil

    alleen even over het boeken

    ik doe het ook via internet en ik kom eigenlijk altijd als goedkoopste uit bij : egypte reisbureau is eigenlijk suntip

    helaas zit bij mijn lievelingsresort(giftun) alleen holland international als aanbieder daardoor moet ik met Arke fly vliegen deze maken altijd een tussenstop :?

  • Frank Brabant

    Hey leuk joh, wij zijn dan ook in Arabella Azur. Wij vertrekken 29 maart voor 8 dagen (kon niet langer ivm andere geplande vakanties en een gebrek aan vrije dagen). Paar jaar geleden zaten we in Arabia Azur. De snorkelmogelijkheden zijn super, de resorts goed verzorgd, er is een bazaar op het complex dus je kunt een beetje winkelen en bij Villa Kunterbunt kun je heerlijk eten.

  • simone de vries

    Dus jullie zijn ook aan het aftellen. Komen elkaar daar vast tegen

    simone

  • smits71

    Wij gaan de 28e voor de 1e keer naar Arabella Azur, leuk dat er daar meerdere NL'ers zijn, we hebben wel eens anders meegemaakt in Egypte!

  • Frank Brabant

    Hallo Simone,

    We zijn zeker aan het aftellen. We hebben er ontzettend veel zin in. Is alweer te lang geleden dat we in Egypte waren. Tot over 2 weken :)

  • Lidwien61

    Hoi,

    Op dit moment is de bezetting qua Ned. heel hoog, overal om je heen hoor je Nederlands en veel personeel kan al aardig wat Nederlandse woordjes. Ben net terug en wil WEERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Heel veel plezier!

    Gr Lidwien