voor het eerst naar egypte

  • Pauze

    Ik ben dit jaar februari voor het eerst naar Egypte geweest samen met mijn dochter. Ik was toen 54 jaar en heb heerlijk gesnorkeld en met de dolfijnen gezwommen.

    In mei was ik er weer toen met zoon, zijn gezin en mijn man. In november zou ik gaan met een vriendin maar ging door nare omstandigheden niet door.

    En nu ga ik over 9 dagen weer met groot deel van mijn familie/gezin…..de 3e keer dus dit jaar.

    Dus ja….ook ik ben “besmet” (:D

    Het kan niet anders of je zult het geweldig vinden!!!!

  • suzanne

    Simone. Je bent nooit te oud om te leren. Duiken zit er voor ons niet in ivm medicijnengebruik van mijn man. Maar wij hebben 3 jaar terug in Sharm el Shiekh een kleine walvishaai van 4 mrt gezien. Die beesten worden zo'n 15 mtr. Dus met snorkelen zie ik genoeg.

    En Pauze, geniet ervan. Als het kan heb je groot gelijk. Een fijne vakantie.

    Suzanne

  • simone de vries

    We hebben al geboekt!!!! 3 april 13 dagen Arabella azur. Heb dankzij zoover en hier te lezen , voor dit hotel gekozen.Via Arke mooie vluchttijden (wij wonen nl in Groningen) kregen nog 100 euro kassakorting deze week, dus al met al voor goed 750 euro p.p. Dit vonden wij een mooie prijs. (mischien denken jullie wel iets te duur ,maar wel zekerheid goede vluchttijden en dit hotel en ja dat is ons ook wel iets waard) Ga hier in Groningen een avond leren snorkelen dan sta ik daar niet met mijn handen in het haar,zo van hoe moet dat snorkelen eigenlijk. Aad we komen beslist bij jou een fricandel eten. Nu heb ik nog een stomme vraag. Is er in Egypte ook zware vannelle te koop????? Of moeten we dat meenemen vanaf schiphol?????

    groetjes simone

  • agnes

    Hallo Simone.

    Ze kennen geen shag in Egypte dus hier inslaan.

    Wat betreft de vliegtijden hou er rekening mee dat die nog altijd kunnen wijzigen, hebben we meerdere malen mee gemaakt. Soms in je voordeel en soms in je nadeel.

    groetjes Agnes.

  • Lidwien61

    Hoi Simone,

    Geweldig dat je hebt geboekt, de prijs is redelijk. Wij boeken eigenlijk altijd pas 6 tot 8 weken van te voren, maar nu waren ze in september zo aan het stunten dat wij dus vroeg geboekt hebben voor een belachelijk lage prijs en achteraf nog 1 dag extra cadeau kregen omdat de vluchtschema's gewijzigd zijn!

    Wij zijn net terug als jullie vertrekken dus kan je tegen die tijd, uitgebreid verslag doen en extra tips geven! Er is op Facebook trouwens een groep van Arabella Azur( duits/ned vnl) en uiteraard is het Orange Cafe daar ook te vinden, dat is wel zo leuk voor de voorpret!

    Zoals al door Agnes is geschreven, shag is niet te koop in Egypte maar uiteraard nog wel op Schiphol voordelig aan te schaffen.

    Dat snorkelen heb je echt zo door hoor, haha als ik het kan, dan kan iedereen het….en ik lig de halve dag met mijn giechel in het water!

    Geniet van de voorpret!

    Gr Lidwien

  • simone de vries

    dank voor je reactie Agnes en Lidwien. Zullen dus op schiphol shag inslaan.Ja de voorpret is leuk. Het is nu bijna 12 uur dus nog 14 weken en 6 dagen.Tips en verhalen hou me aanbevolen

    groetjes simone

  • JolandaH

    Wij boeken zelfs in juli al om in maart te gaan : dan zijn er nog voordeelkamers en je krijgt vroegboekkorting..ik zie het daarna juist alleen maar duurder worden (23 dgn Dana Beach met Arke).

    (:D

  • anneke 1

    klopt wat je verteld.

    Wij hebben in sept.geboekt, en zijn 800 euro goedkoper als nu.

    Tel uit je winst, maar de prijzen veranderen per dag, het zijn echt boeven.

  • simone de vries

    Dat duurder worden had ik gisteren ook gezien. Gisteren 100 euro p.p. duurder en morgen de kassakorting eraf. scheeld dus dan 300 euro voor ons 2 en. Blij dat ik geboekt heb woensdag,want had echt niet voor 900 geboekt

    gr simone

  • JolandaH

    Ik vind ook dat je zeker niet teveel hebt betaald voor Arabella…prachtig en goed hotel!