voor het eerst naar egypte

  • kicksr

    Steven, dat zijn inderdaad mijn vliegtijden maar volgens mijn berekening een vliegtijd van totaal 6:45 uur.

  • Huub

    Zaterdag voor de vierde keer naar Arabella, tussendoortje van 1 week en in juni 2014, 2 weken, echt wel een goed hotel.

    Gr. Huub.

  • steven

    Klopt, je landt om 15:20 op Sharm = 5:20 uur, dan nog tot 16:45 = 1:25 uur (tussenlanding + stukje vliegen) is

    samen 6:45 uur. Ik zat fout in mijn vorige berichtje:S

    Gr steven

  • anneke 1

    we hebben helaas een tussenstop op sharm, vandaar de lange vliegreis.

  • simone de vries

    @Lidwien61. Hoe lang ga je erheen??????? En bij wie hebben jullie geboekt,als ik vragen mag??? Wij denken dat we 4 april voor 15 dagen heen gaan.

    gr Simone

  • Huub

    Ik ga altijd via D-Reizen, ze werken met meerdere touroperators.

    Je kunt zelf heel goed kijken op hun site.

    Groeten, Huub.

  • Lidwien61

    Hoi Simone,

    Ik boek eigenlijk altijd waar het het goedkoopst is, dus meestal via internetreisbureau's die dit weer inkopen bij de grote reisorganisaties.

    Ik ga via Zoover naar arabella azur(of die andere bijv Bel Air) en dan krijg je reisbureau's waar je het hotel kan boeken. Wat belangrijk is om de prijzen te vergelijken, telkens op de prijs te klikken, dan zie je pas het totaal aan kosten! Scheelt nl. enorm, de prijs in het overzicht kan heel goedkoop zijn en uiteindelijk toch duurder, als een aanbieder die in het prijsoverzicht duurder is!

    Ook houden de reisbureau's er blijkbaar rekening mee, dat mensen in december meer geld ter beschikking hebben. De reis die ik nu geboekt hebt, bij hetzelfde reisbureau scheelt meer als 400,00 (voor 3 pers!). Wacht met boeken half januari en kijk dagelijks even naar de prijzen.

    Dit keer was ik het goedkoopste uit via Lavida-travel en mijn reis wordt verzorgd door Holland Int.

    Begin april is wat duurder trouwens als half maart trouwens, daar had ik al naar gekeken:(

    Skytours en Corendon laat ik altijd links liggen omdat zij je verplichten het visum+FOOI bij hen af te nemen. Voor de rest kijk ik wie het goedkoopst is, zoals een echte hollander betaamt.

    Mocht je nog vragen hebben kan je me ook een PB-tje sturen.

    Groetjes,

    Lidwien

  • simone de vries

    Dank voor je reactie Lidwien.Ga straks weer eens aan het zoeken.Heb nu volgens mij al iets erg goedkoop gevonden ,via Arke. 784 euro voor 15 dagen.3 april geloof ik.Ga nog wel even wachten met boeken.

    gr simone

  • suzanne

    Ik zou nog even wachten met boeken. Wij nemen altijd een voordeelkamer. Scheelt soms behoorlijk veel. Wij zijn nooit veel op de kamer en als we er zijn is het donker dus aan zeezicht heb je dan niet veel. Wij zijn 2x naar Arabia geweest. Ligt net naast Arrabella. Wij vinden Arabia heel goed.

    Veel plezier met de voorpret.

    Suzanne

  • simone de vries

    en ja voorpret heb ik al Suzanne.Eindelijk mannetje over de streep getrokken. Ga met mijn 53 e voor het eerst leren snorkelen en ja misschien proberen te duiken.