Tilly Hurghada.

  • agnes

    Ik wil even iets duidelijk maken.

    Er word regelmatig door de touroperators verhalen verteld dat wanneer je bij hun niet de excursies boekt dat je dan niet verzekerd bent. Dit is lariekoek. Hiermee willen ze voorkomen dat je bij de bureautjes in het hotel boekt of bij de plaatselijke bureautjes zoals bij Tilly. Ook word Tilly door een persoon zwart gemaakt om te voorkomen dat ze gaan boeken bij haar. Nou, het tegendeel is waar. Ik heb Tilly in November ontmoet en heb hele goede ervaringen gehad met haar. Vanuit Nederland al gemaild met haar en de dag na aankomst in ons hotel kwam ze naar ons toe om de excursies door te nemen. We hebben een gezellig uurtje met haar zitten praten in de lobby, ook geeft ze je advies wat wel en niet te doen.Ik kan iedereen Tilly aanbevelen, ze komt haar afspraken na. Vooral de snorkel/dolfijnentour is één van de vele waar veel vraag naar is. Ben je een beetje angstig dan neemt ze je persoonlijk mee aan de hand het water in. Bekijk haar gastenboek maar eens met positieve berichten van gasten. Google ( tilly hurghada ) zie je haar website staan.

  • joke

    Hoi Agnes,

    helemaal mee eens wat je over Tilly schrijft !!!!

    en wie haar www-adres wil……kan ook bij mij terecht,

    groetjes,

    joke.

  • steven

    Paar weken geleden afspraak met Tilly gemaakt, we gaan haar ontmoeten op onze eerste ochtend bij Sindbad, ze heeft me verteld over ene Kees-Jan, een vervelend mannetje. Ik denk dat ik hem ken, vorig jaar liepen er twee, een Piet(Ahmed) en een andere, Piet was een aardige jongen, die goed nederlands sprak, de andere(kees-Jan?) liep zelfs zijn collega zwart te maken!

    Ik zal over een paar weken nijn bevindingen posten over Tilly, en als Kees-Jan inderdaad zon vervelend mannetje is, zal ik hem op zoover wel een kopje kleiner maken!

  • aart bos

    het is heel egyptisch om via zwartmaken je “concurrent” uit te schakelen. kees-jan en piet zijn daar meesters in. piet niet meer in sindbad, kees-jan wel.

    ze moeten leren hun eigen kwaliteit te benadrukken, maar ja…..

  • ~Irma~

    Wij komen 6 juli naar Hurghada en hebben al een afspraak staan met Tilly.

    Ons vertrouwen heeft ze !!!

  • agnes

    Ik kreeg vandaag een mailtje van Tilly.

    Ze had gisteren een TOPDAG met de dolfijnentour.

    Ze hadden gezwommen tussen wel 50 dolfijnen en babydolfijnen. Hoe gaaf is dat.

    Fijn om te horen, geniet ze.

  • Taat

    Wij, al 15x in Egypte gweest, en de laatste maal een dolfijnentour en een privé trip geboekt naar Luxor via Tilly. Alles prima verzorgd. Ze is betrouwbaar en staat voor haar woord. Ze kwam zelfs naar El Gouna, samen met haar vaste chauffeur Aiman, om te kijken of er iets geregeld kon worden voor een rolstoel-gaste in ons hotel. Waar vind je dergelijke service nog? Tilly is bijzonder klantvriendelijk, eerlijk en spontaan! Zoals ergens anders al vermeld, ook bij ons nam ze iemand die voor het eerst snorkelde aan de hand mee het water in. Wat Tilly beloofd maakt ze waar, en dat is meer dan van menig ander gezegd kan worden! Complimenten en aan te raden! (tu)

  • ~Irma~

    agnes Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik kreeg vandaag een mailtje van Tilly.

    > Ze had gisteren een TOPDAG met de dolfijnentour.

    > Ze hadden gezwommen tussen wel 50 dolfijnen en

    > babydolfijnen. Hoe gaaf is dat.

    >

    > Fijn om te horen, geniet ze.

    Wat geweldig om te lezen. Ik hoop hier over een maand neer te kunnen zetten dat onze dolfijnentour met Tilly ook een groot succes was.

    Kan al bijna niet meer wachten !

  • Diana Leon Noel

    Hallo!

    Wij gaan begin augustus die kant, en ik zou heel graag van iemand hier vernemen wat het emailadres van deze mevrouw Tilly is!

    vr groet Diana

  • agnes

    Hallo Diana.

    Google ( tilly hurghada )

    Ik zal je ook privé ff de website door geven, deze krijg je binnen in je mailbox o.v.v. noreply, erop klikken om te openen.

    groetjes Agnes.