Tilly Hurghada.

  • joke

    Hoi,

    Heb je inmiddels een mailtje teruggestuurd met het telefoonnummer.

    Mocht je geen melding daarvan krijgen in je emailbox, dan kun je kijken onder prive berichten…boven aan de pagina staat dat vermeld als je weer op de forumpagina kijkt…daar waar al de berichten /onderwerpen te lezen zijn,

    Groetjes,

    Joke.

  • Cinndy

    Joke bedankt voor je bericht.

    Tilly heeft net zelf met ons contact opgenomen.

    Wat een lieve spontane vrouw, helaas zullen wij haar niet treffen in Hurghada en gaan we waarschijnlijk met Yasser mee.

    Iemand ervaring met hem? Ik keek op zijn site maar volgens mij doet hij geen trips als safari of Maymya.

    Groetjes Cindy

  • JolandaB

    Is er iemand die mij het emailadres van Tilly kan geven??

    Ik kan het niet op de site vinden,het zou een yahoo mailadres

    moeten zijn.

    Alvast mijn hartelijke dank

    Grt Jolanda

  • JolandaB

    Hallo Agnes

    Ik kan het yahoo mailadres niet vinden

    Weet u het mailadres zodat ik haar kan mailen??

    Grts Jolanda

  • agnes

    Hai Jolanda.

    Had eerst je privé berichtje gelezen en beantwoord en toen dit bericht later gezien..

    Hier het yahoo mail ( tillys_ausfluege@yahoo.de)

    Eerst op ausflüge.de, Nederlands Home aanklikken en dan kontakt aanklikken.

    groetjes Agnes.

  • JolandaB

    Dank je wel Agnes

  • JolandaB

    Ik zit nu op haar site,maar ik kwam iedere keer niet op deze site maar op een hele andere

    daarom kon ik het e-mail niet vinden

    Nogmaals dank

    Jolanda

  • Violetta

    Hallo Tilly,

    Wij gaan binnenkort met ons gezin naar Hurghada en verblijven in Titanic resort. We willen graag bij jouw een exursie boeken, maar waar vinden we jou?

    groetjes Violetta

  • agnes

    Hallo Violetta.

    Op de website ( ww.tillys-ausflüge.de ) denk aan de puntjes op de u, dan Nederlands Home aanklikken en dan kontakt.

    Hier zie je haar yahoo mail ( tillys_ausfluege@yahoo.de) staan voor vragen voor excursies e.d.

    groetjes Agnes.

  • alex68

    Zeker doen de trips zijn geweldig we hebben met dolfijnen gezwommen op de meest diervriendelijke manier ,niet zoals die gasten daar zelf doen ,met een speedboot eropaf en dan de toeristen OP de dolfijnen zeten.Maar netjes om de school heen varen de dan wachten tot de dolfijnen naar de boot komen zwemmen,wat een ervaring.Tilly en Petra bedankt voor deze mooie dag groetjes Alex Polly en de kinderen