Tilly Hurghada.

  • Miranda Graver

    Hoi Joke,

    Heb jij misschien een www.adres van Tilly. Wij vertrekken namelijk 27 augustus naar Hurgada en dan kan ik wat info in winnen over Tilly en eventueel alvast contact met haar opnemen.

    Groeten

    Miranda

  • joke

    Hoi miranda,

    Kijk even bij het bericht….paar berichtjes verder…..van Agnes…..daar staat haar www.adres vermeld.

    Wil je afspraak met haar maken…..dan even haar emailtje sturen, zo als je verder ook kunt lezen….soms duurt het even voor je antwoord krijgt….weet o.a. ook van mijn andere kenissen in hurghada dat internet op dit moment regelmatig uitvalt…krijg je niet gelijk een antwoord….probeer het dan twee dagen later nog eens met een emailtje.

    In ieder geval een hele fijne vakantie toegewenst….,

    groetjes, joke.

  • marissaroegiest

    Is Tilly gestopt? Website kan ik niet vinden en mail verzend niet naar het adres..

    Weet iemand dit?

    Groetjes Marissa

  • agnes

    Hallo Marissa.

    De website is opgeheven daar Tilly voor een langere periode in Nederland is, maar vanaf 21 April is ze weer terug, zie onderstaand bericht wat ik van de week geplaatst heb.

    _____________________________________________________________

    Re: Contact gehad met Tilly

    Gepost door: agnes ()

    Datum: 24 maart 2014 20:58

    Kreeg vanavond een telefoontje van Tilly.

    Ze is vanaf 21 April weer in Hurghada voor 5 maand.

    Zal hier het emailadres en telefoonnr vermelden van haar.

    emailadres voor vragen voor excursies ( tillys_ausfluege@yahoo.de )

    egyptisch telefoonnr: 00201005045815

    ——————————————————————————————————–

    Voor nieuwe prikborders die Tilly nog niet kennen.

    Ze is nederlandse en heeft prachtige excursies o.a.

    Snorkeltour waarbij 3 riffen aangedaan worden en Giftun Eiland/ Mayama.

    Dolfijnentour waarbij 9 van de 10 x dolfijnen gevonden worden en waar tussen je kunt zwemmen. Deze is erg geliefd en veel mensen hier hebben deze trip gedaan bij haar.

    Stadstour Hurghada