Tilly Hurghada.

  • roche_piersma@hotmail.com

    Ik kan bevestigen dat tilly zeker betrouwbaar is.

    wij zijn met zijn 2e met tilly en 6 andere op de boot gesprongen en naar het dolphin house gegaan.

    paar punten:

    -het is een enthousiaste vrouw.

    -weet veel van de omgeving

    -heeft best een leuk stel met mensen om der heen als staff aan boord.

    -als het gaat om snorkelen is ze bijzonder gedreven want bij het laatste rif zwemt ze voorop haha.

    -ze komt voor de info naar je hotel

    ze pikt je keurig netjes op met een net busje.

    je gaat naar de boot

    krijgt je crossaintje met wat er op .

    en gaat lekker varen naar het dolphin house waar je de dolfijnen zeker gaat zien.(wij hadden er ongeveer 30 a 40 rond om de boot heen)

    dan ga je er snorkelen en daarna heb jenog 1 of stops met een lekker maar simpel buffetje wat dikke prima is

    en je vaart terug.

    en word keurig afgezet bij je hotel.

    lekker persoonlijk en niet te formeel zoals bij je tour agency.

    groet roche en precilla (sindbad aqua )

  • Marjan

    Hallo,

    Wij gaan met de kerst naar Egypte - Hurghada en willen dan eventueel een excursie maken.

    Nu lees ik veel de naam van ene Tilly in Hurghada.

    Heeft u misschien voor mij het www.adres van de website van Tilly?

    Dan kunnen wij bekijken wat het aanbod van excursies bij haar is.

    Alvast bedankt,

    Marjan

  • agnes

    Hai Marjan.

    www.tillys-ausflüge.de

    Denk aan de puntjes op de u.

    Via de yahoo mail, deze staat op bovenstaand website kun je vragen stellen.

    groetjes Agnes.

  • steven

    Tilly heeft een nieuwe website?

    Deze vond ik: www.excursieshurghada.nl

  • agnes

    Bedankt Steven.

    Moet wel ff wennen aan de nieuw website, vond persoonlijk die andere mooier.

    Zal Tilly eens vragen door de naamverandering of ze er zelf mee stopt, ze had nog wel zelf pas een de dolfijnentrip gedaan.

    Ik ga haar zien bij Orange.

    groetjes Agnes.

  • Cindy

    Hallo,

    De oude site van Tilly werkt ook nog wel.

    Heb van de week contact met haar gehad omdat we 23 mei naar Sindbad aqua resort gaan.

    Wil verschillende excursies bij haar doen zoals Giftun Island & Super Jeep safari.

    Iemand die deze excursies bij haar heeft gedaan en er wat over kan vertellen?

    Alvast bedankt!

    Groeten Cindy

  • steven

    Hoi Cindy,

    Wij hebben met Tilly de dolfijnentour en een “gewone” quadexcursie gedaan, beide goed geregeld. Wat Roche

    hierboven schrijft sluit ik me volledig bij aan!

    Wij gaan ook weer naar Sindbad, voor de derde keer, maar dan in de zomer.

    Gr Steven

  • Cindy

    Hoi Steven,

    Bedankt voor je reactie. Heb alle vertrouwen in Tilly en ga ook zeker een excursie bij haar boeken.

    3e keer al naar Sindbad, dat zegt toch wel iets. Heb het gevoel dat het helemaal goed gaat komen met mijn vakantie.

    Groeten Cindy

  • steven

    Gaat vast lukken!

  • agnes

    We zouden de dolfijnentour doen maar helaas weer teveel wind, net als in 2011.

    Zijn toen een dagje met Tilly mee geweest naar Giftun eiland.

    Een klein gezelschap, met nog 6 anderen en 3 crew jongens gingen we de zee op. We zagen andere boten met wel zeker 30 man erop. Tilly heeft maximaal 15 personen aan boord, wat heel prettig is.

    He eerste rif was prachtig, heel veel diverse soorten vissen gezien. Ook een 2de rif aangedaan en na die tijd na Giftun Eiland. Dit word overspoeld met toeristen maar wel leuk om ff een anderhalf uurtje te verblijven. De kleuren van de zee zo mooi, blauw/groen, prachtig.

    Een heerlijke lunch aan boord gehad, Tilly heeft 3 jongens die mee gaan en ze zorgen voor veel gezelligheid aan boord.

    Op de terug weg dolfijnen gespot, waaauw, waren 3 babydolfijnen bij. Ze kwamen iedere keer tussen de boten door, heel dichtbij, zo mooi.

    Tilly en de crew, ook Bedankt voor deze mooie gezellige dag.

    Liefs van Agnes en Karel.