je begint me aardig te kennen, Steven. gevoelens zijn wederzijds. ik vind je een van de aardigste mafkezen die ik ooit ontmoet heb. telt natuurlijk ook voor je meissie en je koters. wordt hier niet boos en blijf blijd !
Beste Prikborders,
Kunnen we dit topic afsluiten en het liefst zo snel mogelijk naar een volgende pagina doen verdwijnen? Het is geen reclame voor Hurghada.
Ik zou de vaste oude garde echt niet willen missen, dus als mensen radiostilte in acht gaan nemen, doe het AUB niet! Ik heb hier zoveel goede adviezen en tips gekregen, heel waardevol. En ondanks dat ik lange tijd niet naar Hurghada kon gaan, dagelijks wilde ik toch even lezen, de vragen, de tips, en vooral de humor!
Politieke kwesties en discussies daarover, horen m.i. niet hier thuis. Wij hier in Nederland hebben niet of nauwelijks invloed op onze eigen politieke of economische situatie, laat staan dat we die van Egypte kunnen oplossen. Wel kunnen we de egyptenaren in Hurghada iets van onze vrijheden laten zien en tegelijkertijd leren van hun cultuur en gewoontes.
Laat het prikbord in zijn waarde:informatief en af en toe een vrolijke noot!
Groetjes,
Lidwien
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?