Hoe mensen te helpen met vragen.

• tinus

dag steven,mijn bericht aan je al gelezen? ik ben benieuwd naar je reactie. fijn om te lezen dat je het voor jezelf duidelijk hebt gekregen hoe dat nu zit met al die koffers met lekkernijen voor de 3 heren daar. en dan moet sinterklaas en kerst nog komen. dat belooft wat voor ze. voor mij was het al duidelijk. ik weet wat joke bedoelt heeft en voor mij blijft het dan ook een vorm van schooien. groet tinus.

• Huub

Hoe mensen te helpen met vragen.

Dit is precies wat ik bedoelde met mijn reactie (op dit topic ) van 17-11 14.00uur.

Iemand plaatst een topic, iemand plaatst een reactie, en je krijgt reactie op reactie op reactie en niemand weet nog waar dit topic over gaat, ik maak mij hier ook wel eens schuldig aan, maar zeer zeker niet in de mate zoals dit en in sommige andere topic 's gaat.

Mag ik het zeggen, ik vind dit een beetje schandalig, en zeker t.a.z. van mensen die voor de eerste keer naar Egypte willen en wat info willen hebben, ik durf al bijna tegen niemand te zeggen dat je op dit prikboord moet kijken voor info.

Met vriendelijke groet, Huub.

• Henk (Safaga)

Bericht verkeerd geplaatst, zie hieronder.

• Henk (Safaga)

v.tinus@yahoo.com Schreef:

——————————————————-

blababa: 'hoe dat nu

> zit met al die koffers met lekkernijen voor de 3

> heren daar."

Dag Tinus,

Hoe vaak moet ik je nu nog zeggen dat ik zowel Aart (wel Marianne, zijn vrouw) als Peter nog nooit heb ontmoet.

Bovendien woon ik niet in Egypte, hoewel ik daar een groot deel van het jaar doorbreng, gewoon in Nederland.

Na een paar keer in Hurghada een duikvakantie te hebben doorgebracht, doe ik dat nu al jaren en jaren in Safaga.

Zoals dat ook in mijn naam staat!

En, nogmaals ik heb ik geen enkel financieel belang.

Het gaat mij om juiste berichtgeving en reageer alleen op opmerkingen die kant nog wal slaan of om een aanvulling te geven op een antwoord van iemand dat ik relevant vind.

Tot slot. Zie je nu (echt) niet in dat je met dergelijke suggestieve opmerkingen, zoals je nu alweer een paar keer in dit topic hebt gedaan, dit topic vervuilt?

Ik vind het heel vreemd, zeker als je in je eerste reactie je steun betuigt!

Gegroet,

Henk

• Lidwien61

Hoi Huub,

Helemaal met je eens!

Gr Lidwien

• suzanne

Ben het er ook mee eens Huub. Jammer nu de rust in Egypte terug lijkt te keren beginnen sommigen hier onrust te stoken. Ook de beschuldigingen zijn niet mis. Jammer heel jammer. Gr. Suzanne

• Linda Tijsterman

Net thuis van een avond gezellig borrelen bij Orange Cafe! Sinds maanden heb ik al geen lekkere Filet American op toast gegeten.

Heerlijk was het, en heb echt genoten! Vanavond kwam er een Belgische meneer langs die dat lekkers uit Belgie heeft meegenomen. Uit zichzelf laten we zeggen! Niemand heeft erom gevraagd, niemand heeft van te voren voorspelt dat wij mochten snoepen van dit lekkers vanavond. Noemen wij dit SCHOOIEN?? Zeker niet!

Ik heb genoten daar Aart dit lekkers wilde delen met ieder die nog aanwezig was vanavond! Ik kan zeggen dat ik vanavond meer van de filet american heb genoten dan ooit tevoren in Nederland, terwijl dit in Nederland mijn lievelings traktatie was!

Ik woon nog maar 10 maanden hier in Hurghada, en volg het prikbord 10 maanden. Tot op de dag van vandaag heb ik bijna nooit een reactie te durfen plaatsen. Waarom? Daar ik verschillende heftige reacties ziet op dit prikbord.

Maar ach.. denk ik nu. Wat kan mij het ook schelen! Wie zegt dat ik geen openbare reactie mag plaatsen omdat ik een super avond heb gehad en dit graag wil delen?

Bedankt lieve Belgische meneer! Bedankt Marianne en Aart van Orange cafe!

En Peter, bedankt voor jouw senseo, welke ik in het verleden kostenloos kon nuttigen bij jou!

En mijn excuses dat ik van het oorspronkelijke onderwerp ben afgeweken ;)

Warme groetjes,

Linda

• Peter Overeem

Dus, dat is jouw bijdrage aan dit prkbord….

1.) muziek waar niemand op zit te wachten want ze hebben nog niets met Egype want dit prikbord is vooral voor mensen die voor de eerste keer hierheen willen.

2.) Veiligheid, (wees bang, heel bang) ik lees de krant dus weet waar ik het over heb en sla alles wat ze daar in Hurghada zeggen in de wind.

3.) Een nog te verschijnen topic… dus iets wat je nog niet gezegd hebt. oh… en ook niet gaat zeggen.

Dit had een positieve bijdrage moeten zijn aan dit prikbord, maar als we met z'n allen dit soort mensen de boel laten verpesten zie ik het doel niet meer. Kan ik nog een beetje ondersteuning krijgen van de vaste prikkers hier?

• aart bos

foei Peter. je bent feitetelijk “off topic ” maar je hebt wel gelijk ( echt wel ) !!

• Linda Tijsterman

Ik ben geen vaste prikker, maar wel een vaste lezer. Ik denk dat ik daar nu maar eens verandering in breng. Als ik dan toch mijn mening durf te plaatsen; Peter, Aart; Jullie zijn alles behalve arrogant! Jullie beantwoorden gewoon alle vragen op een best mogelijke manier en daar heb ik respect voor! Ben blijd met persoonlijkheden als jullie..