ieder mens heeft recht op z'n eigen mening. en als Klaas zo trots is op z'n gelijk mag dat. niet aan een boom , de rug , of geef hem een hangmat mee en een plekkie met 2 ( twee ) bomen waar dat tussenpast
Klaas,
Al bijna een jaar ben ik stil hier op dit prikbord, omdat wij helaas op dit moment wegens de crisis niet in de gelegenheid zijn, op vakantie te MOGEN gaan naar Egypte, specifiek Hurghada.Maar jouw reacties raken niet alleen Peter, Aart, maar velen anderen. Mijn eerste grote buitenlandse vakantie was Hurghada, en deze stad heeft mijn hart gestolen, net als zovelen hier op het prikbord. Allemaal mensen die zich zeer verbonden voelen met Egypte en de egyptenaren!
Je hebt je hier al vaker negatief uitgelaten en ik vraag me echt af, wat je hier dan zoekt, als het allemaal zo ellendig is volgens jou. De lieve Nederlanders die daar hun boterham moeten verdienen, doen zoveel meer als alleen maar geld verdienen, zij zijn vaak ook nog werkgever voor egyptenaren, doen veel aan liefdadigheid en helpen mensen met problemen. Bovendien zien zij met eigen ogen wat er gebeurd, want als hun zaak gesloten is, zullen ze ook nog de stad in moeten, voor hun eigen eten. Zullen zij dus echt niet weten waarover ze praten?
WIE ben jij, om hen te veroordelen, je moest je schamen en er zijn genoeg landen voor jou, die aan jou principes voldoen. Ik hoef er niet heen al kreeg ik geld toe. Wees blij dat je over voldoende middelen geschikt om uberhaupt op vakantie te gaan.
Waarschijnlijk ben jij zo iemand, die in een tophotel op Zoover, nog klaagt over zaken waar anderen een dik compliment over maken.
Gr Lidwien
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?