BuZa raadt toeristen aan heel Egypte te mijden

• arjan

niet op reageren aard

bedankt voor je info het word gewaardeerd

ik hoop dat wij kunnen gaan 8 sept. hou ons op de hoogte

gr. Arjan

• Natascha

fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden! top!

, wij gaan pas over 8 weken(8okt) Sunrise holidays resort, en ook ik maak me zorgen, Je wilt toch genieten van je verdiende vakantie.

Maar op dit moment kun je niets, alles wordt goed in de gaten gehouden, en je moet geduld hebben, vindt het vooral heel zuur voor de mensen die 1 dezer dagen/weken gaan.

ik hou deze site goed in de gaten , in ieder geval bedankt!!

• b.schoolmeester

ikzelf ga 30 november en hou het ook in de gaten

ik hoop dat het allemaal wat afslapt want verheug me er enorm op

vind t jammer voor de mensen die van het weekend zouden gaan

mensen in egypte hou ons op de hoogte

• Diana

Wat een misselijke opmerking van jou Klaas..

De heren willen ons zo goed als mogelijk op de hoogte houden en dan zo'n reactie!!!

Nou de meeste mensen waren erg blij met hun informatie Heren bedankt en heel erg spijtig dat we nu niet na Hurghada kunnen….

We wilden graag ma ons eigen hotel Arabella Azur

Zeker voor de mensen die daar werken . Ze zorgen altijd heel erg goed voor ons en die zijn nu hun inkomsten kwijt.. Dat is meerdere malen erger dan onze vakantie

• alex68

Klaas jij liep het een week geleden te roepen,toen was er in Hurghada niets aan de hand dus was het onzin wat je liep te zeuren.Maarja hoor je hebt gelijk nu is het gevaarlijk nu heb je je zin en kan je iedereen bang maken ,wist je touwens dat Turkeije waar jij heen gaat ook op een burgeroorlog staat??????niet nu maar binnen een paar weken kan ook daar de vlam in de pan slaan

• Peter Overeem

Klaas, wat ben jij een zielig mannetje. Echt ongelooflijk hoe jij denkt alles beter te weten door de NL nieuwsberichten na te praten, denk je nu echt dat mensen iets eerder van jou aannemen. Dat er nu een verscherpt reisadvies is betekent nog steeds niet dat er in Hurghada ook maar iets veranderd is. Kan je echt niet begrijpen dat afzeggingen en omboekingen door toeristen ons keihard raken terwijl we hier straks met lege stranden zitten in een stad waar gewoon niets aan de hand is?

• JolandaH

Hoorde ik nou goed dat Corendon nu al besloten heeft tot 11 okt niet meer te vliegen? Waar komt die datum vandaan?

(hopelijk heb ik het fout gehoord)

• Klaas

We zullen zeggen dat jij het weet, alle vluchten van diverse Europese landen zijn gecanceld.en jij durft te zeggen dat het veilig is over zielig gesproken.

• Peter Overeem

En dit is wat er echt staat op de site van BuZA de reisorganisaties lopen op de zaken vooruit, er is nog steeds GEEN negatief reisadvies voor de resorts langs de Rode Zee kust.

“Alle reizen naar Egypte met een andere bestemming dan de hotelresorts aan de Rode Zee en de Golf van Akaba worden ontraden. Nederlanders wordt geadviseerd te overwegen of hun verblijf nog langer noodzakelijk is”

Weet waar je je info haalt.

• sonja

Je gehoor is nog prima……