Negatief Reisadvies Egypte

• Bowie

Hoi Claire,

Ik heb gisterenmiddag gebeld en kon meteen omboeken. Heb eerst met mijn man overlegd en toen teruggebeld om een andere reis te boeken. Ik ben mijn geld niet kwijt. Dit wordt nu gebruikt voor mijn nieuwe vakantie (moest EUR 11,00 bijbetalen omdat deze vakantie in december EUR 11,00 duurder was). Het gratis omboeken geldt voor alle vertrekken t/m 20 juli 2013. Succes!

• claire

Maar debbie mogen jullie wel omboeken en dan de prijs die jullie meer betalen voor die duurdere reis of zijn

Jullie dan de hele reissom kwijt en nog eens de prijs van de nieuwe reis? Dat is bij ons zo dus dat

Je je reisdom kwijt bent en als je om wil boeken heel dat bedrag erbij komt. Bowie wanneer heb jij gebeld?

En jij bent niet je reisdom kwijt alleen de meerprijs vd nieuwe reis?

• Bowie

Claire,

Gisterenmiddag gebeld en ben alleen EUR 11,00 extra kwijt. Kijk wel vantevoren op internet of de reis nog beschikbaar is. Onze 1e keus konden we gelijk boeken, dus we hadden geluk.

• hanneke

wij hebben in december 2012 geboekt bij corendon!

en we gaan zaterdag a.s.

omboeken kon tot 14 dagen voor vertrek,maar toen was er in egypte nog niks aan de hand!

nu kan ik niet meer omboeken,maar alleen nog annuleren en dat kost me 75% van de reissom.

• Debbie

Bowie, is dit bij Neckermann?

Want zowel bij zelf bellen als via het reisburo geven ze aan dat dit niet zomaar kan, zijn flinke kosten aan verbonden.

Alleen bij negatief reisadvies wel mogelijk zonder kosten (annuleringskosten van 1 reis)

• Bowie

Debbie,

Ja via Neckermann. Gisteren gedaan. Moest EUR 11,00 bijbetalen.

• alex68

Misschien dat de Russen nu weg blijven,ieder nadeel heeft dus ook een voordeel.

We gaan zaterdag ober een week naar Arabia Azur in Hurghada we houden de situatie in de gaten maar nog geen paniek.

• Peter Overeem

En uit dit bericht maak jij op dat er slachoffers gevallen zouden zijn? Zo jammer dat er zo veel mensen hier denken op alles te moeten reageren ook al weten ze er niets van. Er zijn voor de afzetting van Morsi een paar vreedzame demonstraties geweest in hurghada, en op de avond van de afzetting was het groot feest. Daarna is de rust terug gekeerd. Einde verhaal!

• aart bos

en zo is het !!

• Nathanja

Hier een berichtje vanuit Egypte,

We zitten nu 2 dagen in hurgarda, hier is niets te merken, je kunt dus gewoon gaan.

Ik had zelf ook een rot gevoel, ik wou ook niet gaan, maar ik ben blij dat ik ben gegaan, we genieten heerlijk van de zon!!

We kunnen helaas geen trips maken naar Caïro, dit is nog onrustig!

Luxor kan wel gewoon, het is veilig genoeg om de badplaatsen te bezoeken!

Groetjes vanuit Egypte!!