Hallo,
Zondag gaan we naar Egypte (hurghada), maar er schijnt een negatief reisadvies te zijn.
Slim om te gaan? of beter omboeken naar iets anders?
Ik heb een beetje last van onderbuik gevoelens.
Groeten.
er is een negatief reisadvies voor bepaalde gebieden in dit mooie land. oa de grote steden !!! vooralsnog is er GEEN negatief advies voor de badplaatsen aan de rode zee. dit via een update van de ambassade gisteren. als er iets verandert zal ik dat melden. hier in hurghada niks aan de hand. natuurlijk komen er hier ook demonstraties, maar voornamelijk in dahar ( de oude stad ) dus daar hebben we niets te zoeken. bij ons zit het strand vol en is het heerlijk weer.
blijf optimistisch en blijf komen…..
Net terug
In de badplaatsen zal niks of weinig te merken zijn.
Wij hebben niks vernomen van ongeregeldheden.
Wel dat er een aantal medewerkers van het hotel vakantie hadden opgenomen, en naar Cairo vertrokken, omdat velen van hen daar wonen, en bij hun familie willen zijn.
Als je in je hotel blijft merk je hier al helemaal niks van.
Ben net (verblijf van 19-6 tot 3-7) terug uit Hurghada, er is wat dit onderwerp betreft geen enkele reden wat een verblijf hier tegen houdt, er is naar wat ik heb gehoord zondag in Dahar een kleine demonstratie van ongeveer 50 mensen geweest, naar mijn mening en gesprekken met mensen van hier weet het grote deel van de bevolking van Hurghada niet eens wat er in Cairo aan de hand is en waarover dat het gaat. wat mij wel opviel toen wij woensdag op het vliegveld waren voor de terug vlucht dat er onder de winkeliers en luchthaven personeel rond 18.30 uur een kleine feeststemming optrad bij het bekijken van beelden op tv's over de gebeurtenissen in Cairo.
Huub.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?