Is iedereen met vakantie naar Hurghâda ???

• suzanne

http://www.youtube.com/watch?v=icDbz6kKudk

Dit heb ik gemaakt bij Arabia.

Als het goed is zie je een korte opname van een rog. Wij hebben de koraal duivel ook regelmatig gezien. Het rif is er erg mooi.

Gr. Suzanne

• joke

Hoi Suzanne,

dat geluk had ik samen met iemand anders ook heel vroeg op een andere dag…. om mooie foto's van jouw visje te maken…..toen hij/zij even “netjes” op de plaats bleef stil-liggen in het water….daarvoor hadden we minstens 20 foto's genomen…. en net op het moment van “klikken”….bewoog hij /zij weer…of draaide zich om….

Volgende keer ook maar eens proberen te filmen…. zit uiteindelijk ook niet voor niks op fototoestel….

joke.

• JolandaH

Prachtig Suzanne!!

• suzanne

http://m.youtube.com/watch?feature=relmfu&v=-SnT9IOxGvo

Hoop dat deze ook lukt.

Deze is een klein stukje rif waar we steeds boven snorkelen.

Zeker gaan filmen Joke. Kun je nog heel lang na genieten.

Dank je Jolanda.

Gr. Suzanne

• agnes

Hai Suzanne.

Mooi hoor.

Nog eventjes en dan gaan wij ook weer genieten bij Arabia.

Die andere video doet het niet als ik hem aanklikt.

Ga jij nog of ben je pas geweest??

groetjes Agnes.

• suzanne

Wij gaan 30 mei 15 dagen naar Marsa Alam. Dus nog even doorbijten voor ons. Wanneer ga jij ook al weer?

Gr. Suzanne

• agnes

Over 8 weekjes gaan wij lekker 16 daagjes genieten.

De voorpret kan beginnen.

groetjes Agnes.

• ingeborg

stel dat er iets gebeurd als toerist brengen ze je dan ook naar dit ziekenhuis?

waarom vraag ik dit omdat een kennis van mij erg nare ervaring heeft gehad in hurghada zij had gevraagd overplaatsing naar militair ziekenhuis maar dat deden zij niet.

ik reis nu al paar jaar alleen naar egypte maar dit heeft mij even aan het denken gezet

• aart bos

we waren even in kikkerland; via de pc van me moeder alles gevolgd maar ik kreeg tot 3 x toe geen nieuw wachtwoord ondanks de melding dat dat verstuurd werd naar m'n e-mailadres.

kortom: we benne er weer en zullen weer antwoord geven als we dat weten.

over het ziekenhuis: ieder hotel heeft z'n eigen arts en indien nodig ook z'n vaste ziekenhuis. kan nile hospital, el salaam, el gouna of red sea hospital zijn, intussen ook een kliniek in el qausher.

volg de arts, bel met je sos-dienst in nederland of zij akkoord gaan en het komt in orde. geef nooit je paspoort af ( laat een copietje maken )

ben intussen ervaringsdeskundige met de rompsplomp rond de rekening etc. je mag me altijd effies bellen als het niet goed loopt. militair hospitaal is voorbehouden voor militairen of hun familie.

afkloppen en dat je het maar niet nodig hebt!!

• ingeborg

Maar hoe kom ik dan aan jouw nr ? voor het geval