Hallo allemaal,
is hier zooooo stilletjes !!!
Is iedereen in Hurghâda ??? De geluksvogels…. met dit koude weer !!!
Of carnaval aan het vieren ??? (niks voor mij…… ook al woon ik in Het Keulen van Gelderland)
Groetjes,
joke.
dag jolanda,
doe de visjes de groeten van ons, bij de haven zat altijd zo'n mooie…..feuerfisch noemde de duitsers hem…
lukt me helaas niet om hem te kopieren….. op google staan zulke mooie broertjes en zusjes van hem…
twee jaar terug waren wij ook in arabella…. eten was toen niet zoveel keuze in , maar wat ze hadden was heerlijk….
was net na moebarak….vanwege te weinig gasten iedereen in een hotel = arabella, de gasten van arabia en bell air waren daar ook naar overgeplaatst… wij ook… hadden toen voor arabia geboekt.
Alvast een hele fijne vakantie toegewenst mét heleboel voorpret,
joke..
was deze site even vergeten:S maar nu mijn vakantie naar Giftunbeach resort in hurghada dichterbij komt 14 maart heb ik gelijk weer veel zin om van alles over hurghada te lezen.
lekker relaxen in hopelijk het zonnetje en een overheerlijke temperatuur even de kou ontvluchten en alvast een voorproefje nemen voor hopelijk een goed voorjaar in nederland
weet iemand van jullie hoe het gesteld is met het ziekenhuis in hurghada?
niet dat ik hoop daar ooit terecht te komen maar toch. een kennisje van mij had nare ervaring
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?