Mooi dat je naar arabella gaat kun je me foto,s sturen van het gerenoveerde kleine zwembad.?
Dag Josschie,
jouw foto is mooier dan de mijne…. had zeker de slaap nog niet uit…..
ik moest “hem” nogal dichterbij halen…. stond bij de boten….daar waar de duikers trapje afgaan voor proefduik is/was aan de andere kant (moet nog lachen…manlief kreeg proefduik…. gelukkig bewijs genoeg)
Wij zijn toen 5 april weer naar huis gegaan….diner…. zaten we altijd 'binnen“ in die kamertjes waar alles opgesteld stond maar dan met uitzicht naar de ”grote" eetzaal mét die ongelukkige vloer…vlak bij de kindercorner…..
Was leuk plekje waar we aten…. heb blauw gelegen van het lachen…. was ook komisch om te zien hoe een “mevrouw” elke keer weer het eten in haar tas wist te proppen…..heb ze elke keer als ik dat zag recht in haar gezicht uitgelachen en maar met m'n hoofd geschud van….. jonge jonge jonge….moet dat nu !
Is dat ik van mijn man niet mocht….. anders had ik haar ten opzichte van iedereen aan de schandpaal genageld…..ze “deed” het niet 1x per dag maar 3x per dag……
Personeel wist dat ik het zag en ze vertelde me dat ze er niets aan konden doen…..
Had je ook “John Travolta” bij het ontbijt en avondeten ?
Joke.
Wij hadden elke dag eddy murphy helaas werkt hij er niet meer.
we zaten altijd vooraan bij het raam met uitzicht op zee. daar waar de eieren gebakken werden.
Afgelopen september weer geweest toen mochten we een kamer uitzoeken en hebben in het E Blok gezeten.
Direct aan de zee, s'morgens 3 meter trapje af en de zee in. en mooi uitzicht over zee.
Later toch een kamer gekregen naast het grote zwembad, omdat er heel veel wind staat aan die kant en de zon s'middags weg is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?