SNORKELEN

• Tilly Hurghada

Dank je wel Agnes voor je hulp. Misschien zien we elkaar ooit in Hurghada

En ja , de mail van Henny is binnen hoor,

Ben net alle mails aan het beantwoorden, totaal druk geweest met de dolfijntjes.

Tilly

• vronie

Ik heb een Email naar je verzonden.

Voor de Boottrip.

Wij zijn in Hurghada van 27 augustus tot 3 september.

Ik begrijp dat je het druk hebt.

We wachten het anders gewoon wel af.

Groetjes Vronie

• agnes

Hai Tilly.

Graag gedaan hoor.

Zijn van 4 tot 19 November in Hurghada dus wie weet treffen we elkaar.

groetjes Agnes.

• clautje64

Hoi,

Na een aantal jaren super mooi gesnorkeld te hebben in Makadi Bay en in Sharm el Sheik bij hotel Tropicana grand azure zijn wij nu op zoek naar een nieuwe mooie plek.

Wie kan ons helpen, aan een mooie plek die we zonder boot kunnen bereiken?

Hoor goede verhalen over Marsa Alam wie heeft hier ervaring mee?

Bedankt vast voor alle tips

• aart bos

ga even op zoek naar sharm el naga. hier op prikbord al veel over geschreven. vgl mij een van de mooiste plekjes op onze aardbol. ga plezier hebben…

• steven

Van je geloof af gevallen Aart? Ik dacht dat je dat plekje voor je zelf wilde houden:D

• aart bos

het is te mooi om ( heel gluiperig ) voor mezelf te houden. ben sinds een paar weken weer 1 x per week geweest en intens genoten. laat iedereen daar maar van genieten. ik heb een mooie methode om er extra van te genieten: de toeristen worden rond 9 uur bij de hotels opgehaald en, omdat wij heel vroeg gaan heb ik dan al m'n eerste rondje al gemaakt. ik maak de vissen wakker voordat alle mensen komen. ik kan er enorm enthousiast over vertellen dus kom maar!

• joke

Hoi Aart,

én luisteren de vissen nog altijd met veel genoegen naar je liedjes ???

Dansen ze al zwemmend mee op het ritme……,

groetjes,

joke.

• clautje64

Bedankt Aart voor dit advies, nu mijn volgende vraag lees dat het resort helemaal afgezonderd is zonder winkeltjes klopt dit?

Willen namelijk wel een beetje leven zonder daarvoor langere tijd in taxi te zitten, vandaar tot dusverre ook Makadi Bay en Sharm.

• ina

Uit betrouwbare bron gehoord dat aart ze meer wakker fluit (die vissen natuurlijk)