Dolfijnentour met Tilly

• joke

dag steven,

ga even naar de prikpagina van Sharm el Sheik, (www.sharmelsheik.prikpagina.nl)

ga daar naar blz. 9: bericht: 16 december 2010: onderwerp: haaien/wat is de waarheid,

halverwege staat onder mijn naam (joke) precies wat je doen moet…..

moet lukken !!!

groetjes,

joke.

• joke

Dag steven,

effe geprobeert met kopieren en plakken en hiep hiep hoera het lukte !!!!

Hoef je het niet op te zoeken,

veel plezier met uitproberen,

joke.

Hallo,

je kunt wel een foto plaatsen op deze site, tenminste op de site van het prikbord van Hongarije gaat dat.

Heb de moderator van dat prikbord even een mail gestuurd omdat ik het niet meer kon vinden (het staat er natuurlijk nog steeds op)

1) je gaat naar bv. www.tinypic.com

2) je voegt via bladeren een foto toe ( die zich op je computer bevindt)

3) kies nu voor het formaat

4) klik op de knop: NU OPLOADEN, dit duurt even (afhankelijk van je internet-snelheid)

5) je kopieert de HTM-code ( die staat onder aan je foto)

6) als laatste plak je de code (rechtermuisknop: plakken), hier in een bericht.

Voor wie het na wil kijken: prikbord van Hongarije: Onder handige links te vinden (bij het hangslotje), dan even doorscrollen naar het 2-de bericht: 11 februari 2010, Martien, moderator, foto's plaatsen,

Ga dat morgen ook eens uitproberen op de pagina van Hurghada of mij dat ook lukt,

groetjes vanuit een besneeuwd, sprookjesachtig Groesbeek (sorry, niet iedereen vindt sneeuw mooi),

Joke van den Berg

• ~Irma~

Je foto moet ergen s op internet staan. facebook, hyves, tinypic, mijnalbum….maakt niet uit.

Je klikt met rechtermuisknop op de foto.

Kopieer eigenschappen.

Tik dan op de plek waar je de foto wil hebben:

Ik heb even een spatie gebruikt tussen img en het haakje, maar dat moet je niet doen. Maar anders stond er een rood kruisje :D

• ~Irma~

Ja Agnes het was echt super !!!

En wat is Tilly een ontzettend fijn en lief mens :-)

• steven

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/539640_105273126285048_875616479_n.jpg

Tis gelukt!!!! Dankje Irma en Joke(tu

Hierbij nog een mooie foto van de dolfijnentour met tilly!

Nu ik weet hoe het moet, volgen er nog wel meer:D

• Tilly Hurghada

Dank jullie hartelijk voor de mooie foto's.

Fijn ook te lezen dat jullie het erg naar je zin hebben gehad. Groetjes Tilly

• Diana Leon Noel

Bijzonder mooie dag gehad:

mooie boot

kleine groep Nederlanders aan boord

aardige jongens

eten en drinken dik in orde

maar vooral Tilly!

Laten we wel zijn, boottrips heb je er genoeg, maar deze dame en haar jongens weten precies waar de allerallermooiste plekjes zijn, je moet de vissen bij wijze van van je afslaan!

De dolfijnen is een ander verhaal: wat een klojo's zitten er achter het roer op die andere boten zeg….Op een haar na werden Tilly en onze zoon overvaren, en voor Tilly ben ik er niet eens zeker van dat het mis was: die idioten kijken echt nergens naar om zeg…

Ze vonden al gauw een grote groep van 50 met piepkleine jonkies erbij, heel ontroerend en schattig en indrukwekkend om te zien. Diverse keren gesnorkeld met dolfijnen die dag.

Maar nogmaals: chapeau voor de jongens aan de Sea wave, voorzichtig varen, en daartussenin de clown uithangen voor de kinderen en de eeeh grotere kinderen.. ;)

(je moet ze eens vragen om druiven, dat kunnen ze echt echt niet uitspreken…)

TOP TOP TOP DAG gehad.