Dolfijnentour met Tilly

• anita

maar wat is nou het verschil tussen tilly en denise

• jora

kan iemand mij het adres van de site van tilly doormailen

• agnes

Hallo Jora.

Ik mag hier geen websites vermelden maar als je bij google invult ( tilly hurghada ) zie je haar staan ( iets over mezelf ).aanklikken.

groetjes Agnes.

• jora

ik google me suf op tilly hurghada maar ik kom allenn op beoordelingen op zoover enz. Nergens haar website.Wie kan mij helpen.evt in een privebericht

• agnes

Snap ik niet ik krijg zo haar site te zien maar zal je ff privé mailen.

Komt eraan.

• roche_piersma@hotmail.com

Ik kan bevestigen dat tilly zeker betrouwbaar is.

wij zijn met zijn 2e met tilly en 6 andere op de boot gesprongen en naar het dolphin house gegaan.

paar punten:

-het is een enthousiaste vrouw.

-weet veel van de omgeving

-heeft best een leuk stel met mensen om der heen als staff aan boord.

-als het gaat om snorkelen is ze bijzonder gedreven want bij het laatste rif zwemt ze voorop haha.

-ze komt voor de info naar je hotel

ze pikt je keurig netjes op met een net busje.

je gaat naar de boot

krijgt je crossaintje met wat er op .

en gaat lekker varen naar het dolphin house waar je de dolfijnen zeker gaat zien.(wij hadden er ongeveer 30 a 40 rond om de boot heen)

dan ga je er snorkelen en daarna heb jenog 1 of stops met een lekker maar simpel buffetje wat dikke prima is

en je vaart terug.

en word keurig afgezet bij je hotel.

lekker persoonlijk en niet te formeel zoals bij je tour agency.

groet roche en precilla (sindbad aqua )

• steven

Wij zijn afgelopen maandag ook met Tilly naar het dolphin house gegaan en alles wat Roche hierboven

Schrijft klopt! Scheelt mij weer een hoop schrijven, haha:D

Ik heb bewondering voor haar hoe fanatiek ze als eerste de boot af duikt op zoek naar de dolfijnen(tu

We hebben een mooie dag gehad, ook mooi om te zien dat ze de allerkleinsten letterlijk bij de hand neemt

Om het snorkelen onder de knie te krijgen.

Tilly bedankt!

Groetjes Steven, Irene en de kinderen.

• ~Irma~

Voordat we op vakantie gingen had ik al mailcontact met Tilly gehad en een afspraak gemaakt op de eerste dag dat we in Hurghada waren.

We hebben meteen de stadstour, een quadtocht en de dolfijnentour bij haar geboekt.

En het was geweldig !!! Wat ik al eerder op dit prikbord gelezen had is helemaal waar. Bij Tilly ben je bijna altijd gegarandeerd van dolfijnen. Zij en haar kapitein rusten niet voordat ze gevonden zijn. Wij hebben de tour 2 x gedaan, de eerste keer hebben we 1,5 uur gevaren voordat we bij de dolfijnen waren, de 2e keer waren we er binnen 20 minuten. En het is geweldig !!! Eerst springen ze rondom de boot, dan snel allemaal je flippers en snorkelset aan en het water in.

Het is zo indrukwekkend als je een groep dolfijnen onder je door ziet zwemmen. Wij hebben ook veel moederdolfijnen met hun baby's gezien.

Zo mooi als je met je snorkel in het water ligt en moederdolfijn en kind zwemmen bij je, ik kan het niet uitleggen, je moet het echt beleven.

Ook hebben we een stadstour geboekt bij Tilly. Ze weet enorm veel te vertellen over Hurghada. Ook dit was zeer zeker de moeite waard.

En dan Tilly zelf. Een ontzettend lieve warme vrouw die vol enthousiasme haar best doet om het ons toeristen enorm naar de zin te maken.

En mocht je van plan zijn een excursie bij haar te boeken, ze houdt heel erg van oude kaas van de Aldi ;-)

Ik geef volgende week alvast een pondje mee aan vrienden die ook naar Hurghada gaan.

• agnes

Hai Irma.

Nou, je wens is uitgekomen, een ervaring om nooit te vergeten.

Leuk die foto erbij.

groetjes Agnes.

• steven

Hey Irma

Mag ik vragen hoe je de foto erbij hebt geplakt?:S

Mij lukt dat niet?

Groetjes Steven