Dolfijnentour met Tilly

• agnes

Hallo allemaal.

Even een misverstand ophelderen.

Er worden op de verkeerde site vragen gesteld over het boeken van excursies bij haar. Dit gebeurt op haar website, is dus niet goed. Deze is bedoeld voor revieuws over de excursies die men bij haar al gedaan heeft.

Als je op website KONTAKT aanklikt zie je een EMAILADRES staan, daar kunnen vragen gesteld worden over excursies.

groetjes Agnes.

Tijdelijke verandering van telefoonnrs staan vermeld op de website in mijn berichtje.

• lazeroms@planet.nl

wat is het verschil tussen de excursies vanTilly,

en die van Denise, ook bekend op deze site?

• agnes

Hallo.

Met Denise heb ik geen ervaring, Tilly heb ik persoonlijk leren kennen in November. Is een nederlandse vrouw die al meerdere jaren in Hurghada woont.

Zijn een dag met haar Naar Sharm el Naga geweest, heel gezellig, helaas ging de dolfijnentour niet door vanwege te veel wind.

Heb haar leren kennen als een zeeer gezellig persoon, betrouwbaar, komt haar afspraken naar.

Ook zoekt ze altijd de plekken op waar geen massa toeristen/snorkelaars zijn. Als ze teveel boten bij ziet elkaar zoekt ze een andere plek.

Heeft veel ervaring en ook haar kapitein waar dolfijnen zich kunnen bevinden. Ze heeft zelfs al eens een bevalling van een babydolfijn van dichtbij meegemaakt.

Mochten er mensen zijn die toch een beetje angst hebben om het water in te gaan neemt ze ze persoonlijk aan de hand mee.

Kan je dus eigenlijk het verschil niet vermelden daar ik geen ervaring heb met Denise.

groetjes Agnes.

• joke

Zou zeker ook kiezen voor Tilly.

Wat Agnes hierboven schreef is volkomen waar.

Als je op haar website het gastenboek leest…..weet je hoe iedereen haar dankbaar is.

Of het nu voor de dolfijnen, de stadstour Hurghada of naar Luxor en/of Cairo is.

groetjes,

joke.

• vronie

Ik heb weinig contact gekregen van Tilly.

Met mijn vragen.

• agnes

Hallo Vronie.

Jammer dat je die ervaring hebt.

Wij hebben het anders ervaren. Vanuit Nederland al mailcontact gehad met haar en de dag na aankomst kwam ze naar ons hotel.

Hebben wel een uur zitten kletsen, ook gaf ze veel informatie over veel dingen..

Het internet werkt ook niet altijd in Egypte, daarom als je geen respons krijgt vraagt ze ook altijd om nog een keer te mailen.

Ook stellen mensen vragen op haar website, google onder de naam ( tilly hurghada ) maar dat moet dus niet. Op haar website staat ( contact ) en daar kunnen vragen gesteld voor excursies. Hier zijn al meerdere misverstanden door gekomen. Misschien was dat bij jou ook zo.

Bij ons volgend bezoek zoeken we Tilly zeker weer op.

groetjes Agnes.

• Peter Overeem

Kan het zijn dat de mailbox van Tilly vol zit? Ik krijg berichten van mensen dat de mail terug komt.

• agnes

Hallo Pjotr.

Tilly heeft een website ( ausflüge ) en email ( yahoo ) zie de website.

Het kwam voor dat de mensen vragen stelde voor excursies via de website wat dus niet moet maar dit moet via de email.

Ik zal Tilly zelf ff benaderen en vragen hoe het komt.

groetjes Agnes.

• Tilly Hurghada

Hallo vacantiegangers.

Mijn mailbox was wegens uploaden ( berichtje van yahoo) tijdelijk niet beschikbaar.

Sorry voor dit ongemak, maar is weer opgelost volgens Yahoo.

Groetjes Tilly

• vronie

Dank je voor je prive bericht.

Maar wij gaan,nooit meer na hurghada.