Dank je wel Aart maar ik kan me aardig redden zoals je weet.
Het ging mij om hun vraag waar en welke taxi betrouwbaar zijn nou jij en je taxi's zijn uit ervaring uiterst betrouwbaar
van daar de door verwijzing en gelijk gemeld waar je zit € !
Ik heb me maanden lang verre gehouden van dit medium (prikbord) juist om deze reden, (zie opmerking Henk) de verschillende fora op startpagina leven van de informatie die wij (mensen die Hurghada kennen en je van een goed advies kunnen voorzien) leveren, maar leggen ons restricties op die het voor ons onmogelijk maken om hier goede informatie neer te zetten.
Want laten we wel wezen, zonder goede informatie komt hier niemand meer kijken en kan startpagina geen inkomsten meer delven uit de advertenties die ze rond dit forum plaatsen.
Dus mede Hurghada residenten, wij maken dit forum mogelijk. Waarom worden wij dan gestraft als we een link neer zetten naar een service in Hurghada waarvan wij vinden dat het waar voor je geld is? Of toeristen gebruik maken van de link is toch nog steeds hun eigen keuze?
Verder zijn er altijd weer dezelfe terugkomende vragen:
Hoe zit het met de visa?
Wat betaal ik voor een taxi/busje?
Hoe is het weer in …. periode?
Kan ik in Euro betalen? / Kan ik pinnen?
Vragen over geld/credit card etc.
Hoe ver zit mijn hotel van….?
Waar kan ik snorkelen met dofijnen?
etc. etc. Daar zou toch allang een sticky voor moeten zijn?
Maar nee, alleen voor de huisregels is er een sticky en ook die pas sinds kort.
Ik heb er heel lang geleden dus voor gekozen om geen posts meer te plaatsen op dit forum aangezien je dezelfde vraag om de dag weer kan beantwoorden.
Dit is dus vooral een post voor de moderator, doe er wat aan! De mensen die hier echt vragen kunnen beantwoorden blijven weg door de gekozen policy. De Nederlandse ondernemers in Hurghada willen heel graag Nederlandse toeristen op weg helpen en ze van goede informatie voorzien maar willen niet gezien worden als “dat doen ze alleen maar om meer klanten te krijgen”. Natuurlijk zou het mooi zijn als deze toeristen ons ook komen bezoeken maar dat moeten ze doen nadat ze goed hebben overwogen of ze bij ons de beste service voor de beste prijs krijgen, dan wint toch iedereen?
Dus als ik op startpagina een vraag zie van mensen die op zoek zijn naar een duik/snorkelcentrum met goede kwaliteit en veiligheid waar ze in eigen taal uitleg krijgen en niet bang hoeven te zijn dat de boot onderweg zinkt en er geen zuurstof aan boord is, geen reddingsvesten genoeg zijn en de ademautomaten de hele duik blijven werken, als ze boven komen na de duik de boot nog niet naar de volgende duikstek vertrokken is etc. dan kan ik de vraag dus niet beantwoorden aangezien ik dan alleen maar mijn eigen duikcentrum aan kan bevelen, en dat mag niet van Startpagina.
Wie ben ik dan wel?
Al 7 jaar in Hurghada,
Meer info dan je kan behappen,
Eigenaar en manager van een duikcentrum waarvan in de naam niet durf te noemen (vanwegen de startpagina policy)
Stuur me een prive mail als je een eerlijk en goed geinformeerd antwoord wil hebben op je vragen, en dat hoeft echt niet alleen over duiken te gaan (gebruik aub wel eerst even de zoekfunctie want misschien is je vraag al beantwoord)
Groetjes,
Peter
mooie tekst pjotr en inderdaad duidelijk. ik blijf blijmoedig antwoord geven op vragen ( indien ik het antwoord weet ). ik realiseer me weldegelijk dat de meeste lezerts de weg in hurghada goed weten en zich ( gelukkig voor ons ) uitstekend weten te vermaken.
ik weet waar pjotr z'n uitstekende werk doet en kan dat dus aan eenieder vertellen.
verder: blijf toch lachen
aart
Ja dat klopt, daar zit Voodoodivers..
Maar om te voorkomen dat ik ‘reclame’ zou (willen) maken voor één duikschool, wil ik opmerken dat er wel meer (veilige) duikscholen zijn met Nederlandstalige instructeurs en of eigenaar, zoals b.v. Aquanaut Blue Heaven, die zitten er al b.v. sinds eind jaren '80.
Henk
Daar kunnen de geïnteresseerden zelf snel achterkomen.
De “Chamber of Diving en Watersports” heeft op een site alle duikcentra staan die aan veiligheidsregels voldoen.
Je kunt daar ook de centra bekijken die op de 'zwarte lijst staan.
Bovendien kun je daar de websites diverse centra (van alle badplaatsen) aanklikken, waar je dan weer de duikprijzen kunt aflezen, plus e-mailadressen om extra informatie te kunnen vragen.
Op het gevaar af dat een deel van de onderstaande link verwijderd wordt, kunnen de geïnteresseerden mij een privé mailtje sturen.
(Vul zelf eerst: www.)cdws.travel
Henk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?