Meerdere mensen hebben nachtdienst!!
Wel ff reageren op Wil:
nem nou van mij aan dat het echt zo is zoals ik het heb afgeschilderd, wellicht is het in de Limburgse grensstreek anders maar bij ons gaat het echt zo!!!
Ik ga daar niet over bekvechten, misschien heb je dan altijd het geluk gehad dat je altijd een tour operator gekozen hebt waar ze zaken mee deden.
Zelf zoek ik altijd thuis via internet mijn reis uit en ga dan naar het Duits reisbureau om daar te boeken, en daar was ooit een internet aanbieder bij en deze konden/wilden ze niet boeken omdat ze daar uiteraard geen zaken mee doen, anders gezegd niets aan verdienen.
Misschien dat ze dat bij jou wel doen voor die 35 euro, ik betaal nooit iets aan het reisbureau.
Si@nn Schreef:
——————————————————-
> steven Schreef:
> ————————————————–
> —–
> > Hoi Wil,
> >
> > Vertrekdatum, 13 of 14 okt 2012.
> > Wijchen, bij Nijmegen
> > Onze wensen staan hierboven.
> >
> > Succes en bvd
>
>
> Wij wonen bij je in de buurt!
> Ik boek altijd bij Alltours.de of holidaycheck.de
> Ik vlieg vanaf Niederrhein of Dusseldorf!
Hoi Si@nn,
Vanaf Weeze wordt er helemaal niet meer op Egypte gevlogen en vanaf Dusseldorf niet in het weekend:(
Hoi Steven ,wanneer wil je precies gaan ? Ik heb dat hotel van jouw meteen gevonden . gekeken voor carnavalvak 18/2 Vertrek zaterdag en terug zondag vanaf Keulen voor 2470 euro.
Er vertrekt zeker op zaterdag vluchten naar Hurgada ,heb zelf voor in April geboekt.
Smokkel ieder jaar wel een dagje ,nooit een probleem gehad op school. vriendin van mij wel moest bij de schoolinspectie op het matje komen,kreeg een waarschuwing. Was toch 500 euro snel verdient.
gr sarah
Witte Rook!!!!!!!!!!
Net geboekt, we gaan naar ons Sindbad Aqua Park Resort, vertrek op zaterdag, IN schoolvakantie, VIJFTIEN dagen
voor 2560,- euro!!!
Hoe? ik heb de herfstvakantie laten varen……ik weiger zo'n 3400,- euro te betalen voor een weekje.
We gaan nu aan t begin van de zomervakantie, 30 juni, we (zuid-nederland) zijn vroeg dit jaar, dus dit was nog een goedkopere
vertrekdatum. Geboekt bij mijn reisbureau op de hoek, vakantie via Neck, vertrek vanaf Keulen, kon nog een paar tientjes goedkoper
via Tjing, maar dan zit je bij een on-line bureau (liever niet).
Kunnen we mooi bij Aart de EK finale NED-DUI kijken:)-D
Allemaal bedankt voor t meedenken, zoeken en tips!(tu)
Gr Steven
Hoi Steven,
Heerlijk dat het toch gelukt is en nog wel de zomervakantie! Door mijn bezoekje aan het Orange cafe weet ik nu ook waar Sindbad ligt. Heerlijk vooruitzicht toch!
Overigens zijn er heel goede en goedkope on-line reisbureau's hoor. Wij boeken niet anders en de verzorging van de reis was door OAD maar dan wel véél goedkoper!
Gr Lidwien
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?