Ik bedoel dit jaar was de krokusvakantie in Maart en komend jaar Februari.
groetjes
Hallo Steven,
Ik denk dat het nog iets te vroeg is om nu al zover uit te kijken, er staat nog niet veel op het programma, enkel Neckerman, de Duitse wel te verstaan.
Ik heb maar een reis gevonden die op 13 oktober vertrekt, vanuit Koln- Bonn, kostprijs totaal 2819 euro, maar ik weet niet precies hoe oud je kinderen zijn, daar kan prijsverschil in zitten.
Ik zou nog even wachten, er zullen vast meerdere tour operators komen met hun prijzen, wellicht zal er vast iets goedkopers bij zitten.
Groet, Wil.
Het is gewoon bekend dat Egypte dat in Okt. veel duurder is dan de overige maanden, ik had ook gekeken voor okt. dit jaar en ook mij vielen de prijzen behoorlijk tegen, wij zijn daarom begin nov. geweest, maar ik begrijp dat jullie schoolgaande kids hebben en dan wordt het natuurlijk moeilijk om buiten de vakantie te gaan. Onze kids zijn inmiddels volwassen dus wij zijn niet meer gebonden aan de schoolvakanties en dat scheelt gauw een paar honderd euries.
Dankje Sarah-rob,
Het probleem blijft, vertrek op zaterdag of zondag (ivm de kinderen), ook in duitsland zie ik (nog) geen vertrek in t weekend.
Zoals t er nu voorstaat: vertrek op za 13-10-2012, 3500,- van Ams 8 dagen
do 11-10-2012 2400,- van Ams 8 dagen ( eigenlijk geen optie, betekent kinderen 2 dagen van school houden)
ma 15-10-2012 2700,- van Bru 7 dagen
Ik blijf t dagelijks checken!
Steven ,heb geduld die komen echt nog. Ik ga nu in de meivak vvan zaterdag 21/4 t/m zaterdag 5/5 met 4 personen naar Hurghada voor 2000 euro.Heb dit in juli geboekt, verwacht dat het over 1 a 2 weken vol staat met Egypte reizen
Je moet de website gewoon regelmatig in de gaten houden. Er is nog een reisbureau in Limburg die ook de Duitse markt erbij gepakt heeft met een efficiente zoekmachine en dat is reise.nl.
Weet zeker dat het je gaat lukken. Boek zo al jaren ,wordt steeds moeilijker want de Nederlander is niet achtelijk en gaat opzoek waardoor de markt steeds meer bezocht wordt door Nederlanders die vanuit Duitsland bereid zijn te vliegen.
Heb net gezien bij het eerste de beste hotel wat ik aangeklikt heb Grand hotel dat je met vertek op 13/10 voor 2150 euro een week met 4 personen op basis van half pension er kunt zitten . Heb voor het gemak 2 kinderen van 14 jaar ingevuld Vertrek Dusseldorf. dat geeft de burger toch moed ,niet dan.
Gewoon zoeken ,of ff de mensen opbellen van het reisbureau ,zijn erg hulpvaardig is mijn ervaring.
De reizen worden wel steeds duurder ,nu kun je vaak nog super vroegboek prijzen krijgen.
Succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?