Tinesie moet Tunesie zijn
Hallo Gerard,het is absoluut niet mijn opzet om Egypte de grond in te boren…absoluut niet.
Maar als ik hier sta te liegen,dan liegen alle resente reactie´s op zoover van verschillende gasten ook???
Kijk maar eens naar de reactie´s van 1 t/m 8 augustus(plaatsdatum) en dan zie je dat deze mensen dezelfde mening hebben als wij……..
Echt,ik heb het altijd reuze naar mijn zin gehad in Egypte,behalve echt deze keer……..
Ik kan maar een iets bedenken waardoor het allemaal in het honderd viel….misschien de topmaand juli???
Zal in voorjaar en eind van het jaar veel minder druk zijn waardoor de werkdruk bij de mensen ook weg valt en waardoor ze WEL meer tijd hebben voor schoonmaak/gasten…iets anders kan ik niet bedenken.
Maar dat wil niet zeggen dat het in Juli dan maar geoorloofd is……
Vriendelijke groet:Alie
Suzanne:
Uiteraard heb ik het eerst netjes en beleefd gevraagd,maar toen ik merkte dat er een spelletje met me gespeeld werd,draaide ik om als een blad op een boom.
Jammer dat je er niet gelijk met mij was en hetzelfde ervaren zou hebben…had ik kunnen kijken op welke nette beschaafde manier jij het had denken op te lossen…………….
Ik zei toch dat de manager het met eigen ogen had gezien en zijn exuus heeft aangeboden??
Onze klacht was echt niet onterecht hoor.
Alie, lees je eerste post eens terug. het is vol woede en nergens staat dat je het eerts rusitg hebt willen oplossen.
Hoe ik het opgelost weet ik niet. Kan ik ook niet zeggen zo. Dat moet je ter plekke doen en bekijken. Maar ik zal niet tekeer gaan. Sorry maar dat zit niet in mij. Vieze kamers met kakkerlakken dat kan absoluut niet. Drinken uit plastic en de russen glas. het zal mij een rotzorg zijn. Ik ga me daar niet over opwinden.Zonde van de vakantie.
Jammer voor jullie dat het zo is gegaan. Je verheugt je er enorm op. Hopelijk kan je wel genieten van je volgende vakantie.
Met vr. gr. Suzanne
Wij hebben ooit in Turkije een soort gelijke ervaring gehad, we zaten op een boot voor een tochtje van 1 dag. beneden in de boot stonden schalen met vers fruit, wij lagen boven op het dek, en zagen steeds mensen naar boven komen met fruit Appels bananen etc. (we hadden een all in tocht geboekt) op een gegeven moment ging mijn man naar beneden om wat te drinken te halen en nam gelijk een banaan voor mij mee, nou je hebt nog nooit zo'n spectakel gehoord het fruit was alleen voor de russen, okee wisten wij veel, 1 man ging zelfs zover dat hij dreigde mijn badtas in het water te gooien. We hebben de banaan teruggelegt. naderhand kwam de kapitein zijn excuses aanbieden. wij hebben er verder maar geen woorden aan vuil gemaakt het zal allemaal wel.
Hoi Alie
heb net ook eens even op zoover gekeken…
maar van die week zijn 2 beoordelingen zeker van jullie zessen,
over animatie-teams: heb zelfs ooit eens gezegd dat ik naar huis zou gaan als ze het geluid niet aanpasten op het strand en bij het zwembad (we waren er 18 dagen) wel in een ander hotel.
De glazen met drinken op de tegels van het terras ging elke keer spontaan “aan het wandelen” en stonden na 15 minuten boem boem boem zeker een halve meter verder.
Is opgelost toen ze doorkregen dat ik het meende: het team kwam toen om de 10 minuten vragen of het geluid goed was, als we er niet waren gaven we dat ook door…..konden ze zich weer uitleven.
Maar meestal was duim naar beneden al genoeg om het zachter te zetten, ben in een hotel en niet in een discotheek !!!!
Gaan binnenkort weer naar dit hotel (voor de vijfde keer): maar er ligt al een tang bij de koffers om de draden door te knippen van de geluidinstallatie !!!!
Zal wel niet nodig zijn, kregen mail dat ze blij zijn dat we weer terugkomen.
Kreeg toen uitleg van het team dat de meeste ook gewerkt hebben in cairo in discotheken en dat ze daardoor (allemaal) een oorbeschadigingen hadden opgelopen en dus zelf dus niet meer in staat waren om e.e.a. te beoordelen…..
Om kort te gaan: animatie-teams ga ik altijd uit de weg…..
Heb liever rust in m'n vakantie ( zacht achtergrondmuziekje accoord) en heb geen animatieteam nodig die me bezig moet houden, de shows zijn overal hetzelfde, maandag man from hotel, dinsdag egypte enz, hebben nu 3 hotels gehad in Hurghada, maar de programma's zijn allemaal het zelfde, een blik op de aankondigingen is al genoeg, leuk voor de russen…. maar niet voor mij.
groetjes,
Joke.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?