Aladdin

• Helena

joke Schreef:

——————————————————-

> Hoi Alie,

> vond dat het lang duurde voor je met een reactie

> over je vakantie kwam……

> Dacht al dat je een leuke sheik was tegen

> gekomen…..

>

> Jammer dat je vakantie in hurghada niet was wat je

> er van voorgesteld had.

> Spijtig voor je dat het animatie-team ook niet te

> verstaan was.

> Maar dacht eens gelezen te hebben dat je dat in

> tunesië ook niet was bevallen.

>

> Hoop dat je nog een fijne vakantie zult hebben in

> Hasselt en in Volendam.

> Na enig gepuzzel heb ik de prikpagina van Volendam

> gevonden….., zal in oktober nog wel eens op die

> pagina kijken,

> met groetjes,

> joke

Hallo Joke,

Het was in juli de 4de keer in Hurghada,en de andere 3 keer heb ik het reuze naar mijn zin gehad op een paar kleinigheidjes en niet noemenswaardig iets na….

Maar deze keer is het gigantisch voor mij en mijn gezin verknald…jammer dat ze niet een ander gedrag vertonen naar de toeristen na wat er in januari gebeurt is…had het ze graag gegund.

Maar ze gunnen mij niets………en niet alleen mij…

Het is ook niet mijn bedoeling als een grote zeur over te komen,had Hurghada en heel Egypte heel veel toeristen gegund en veel werkgelegenheid,maar volgens mij willen ze dat niet gezien hun inzet…..

Ik heb in Tunesie/Turkije/Marokko en nog meer landen het altijd wel naar mijn zin gehad zonder Nederlandse wensen toe te passen en een ander land,maar deze keer brak er iets in mij..

In Hasseld ben ik al vaker geweest en ook in het hotel waar we nu weer naar toe gaan,,,heerlijke kamers.

In Volendam zitten we ook en een hotel wat pas totaal verbouwd en vernieuwd is,en waar de ressentie's goed van zijn,ben dus nergens bang voor en ga heerlijk genieten!

Hartelijke groetjes Alie

• trudy

hallo Ali

wi je eerst vragen zijn jullie wel in Hotel Aladdin in hurghada geweest ???????in Egypte ????

omdat je het over heeft niet bij Hotel Ali Baba .en Hotel Jasmin mag eten ..staat toch echt beschreven in de reis dat je daar ook all in mag gebruiken alleen je moet als je s,avonds gaat eten even melden bij de receptie, (S,Morgens) papiertje halen …….wij komen in aladdin al vele jaren soms 3x per jaar ..dus wij weten al aardig de weg daar hoe het zo allemaal verloopt …

Kijk even bij Neckermann ,,,,Arke ….dat zijn toch reisorganisaties die aan gesloten zijn bij TUI ..zo ook Holland Internationaal ,,,daar staat het duidelijk aangegeven .

och een tip kan toch nooit geen kwaad ,,,,de verdiensten zijn zo laag …maken toch heel wat uren die jongens ..zij iets extra,s dan heb je het zelf ook toch .(of zie ik dat verkeerd )

nog 3weekje dan weten wij hoe het is …verblijven daar 3 weken …komen wij terug dan zal ik echt ook melden hoe het er dan voorstaat ..

Trudy

• Pittie

Het zit je niet mee Alie ! :( Vorig jaar was je vakantie in Hotel Mövenpick Resort & Marine Spa in Sousse ook al niet goed en nu dit weer ! 8-)

Hoop dat je in Hasselt en Volendam meer geluk hebt met je hotel.

• S-@nnn

Das flink balen Alie!

Ik moet eerlijk bekenen dt het ons ook wat tegen viel.

Idem over de Russen en die %&*(*&^%$#$%^ plastic bekertjes!! Alsof je op een kinder verjaardag zat 20 jaar geleden! :X

Eten zie ik ook elk jaar minder worden, we hebben 2 x in het hotel gegeten…de rest van de vakantie buiten de deur.

Als het duiken daar niet zo geweldig was dan ging ik ook niet meer!

• suzanne

lekker in nederland blijven. weet je zeker dat het aan je maatstaven voldoet.

zo te horen heb je nog aardig wat van de russen opgestoken. Zoals je omschrijft hoe je je hebt gedragen zien we toch voornamelijk bij de russen.

• Helena

Trudy,we hebben gezeten in Aladdin en geboekt bij Holland International………..

Ik weet waar ik over praat.

• Helena

En jij had daar staan lachen met je gezin als je als oud vuil behandeld werd en zag dat de russen met alles een koninklijke behandeling kregen en jij niet??????????

Laat me niet lachen,dat had jij ook never gepikt!!!!!!!!

(Of misschien ook wel …gezien je reactie…)

En ik heb het eerst op de nette manier geprobeerd en als dat genegeerd word,dan heb je een slechte aan mij…inderdaad op zijn Russisch!!!!!!!!

• Helena

Hallo Pittie,

gelukkig hadden we vorig jaar de hostes op onze hand en de manager van het hotel waardoor wij bij terug komst veel vergoed hebben gekregen van onze verzekering/reisburau.

We hadden zwart op wit van de hostes en het hotel .

Geloof me:als vorig jaar onze klacht onterecht was geweest ,dan had de hostes en de manager en het reisbureau niet aan onze kant gestaan en hadden we niets vergoed gekregen.

Maar gelukkig gaat het ook vaak goed Pittie.;)

Groetjes Alie

• gerard1808@hotmail.com

Gatver, op deze manier word de voorpret wel een beetje bedorven hoor!!! en dat terwijl ik heb gekeken op vakantiereiswijzer en de recenties best meevielen! vorig jaar zijn wij in okt. naar Kenia geweest en ook daar best een cultuurshock hoor (maar dat weet je als je buiten europa op vakantie gaat)ook bij ons was er geen hostess te bekennen, maar dat wil niet niet zeggen dat wij geen geweldige vakantie hebben gehad het was gewoon super!!! natuurlijk het eten is anders maar so what??? En wat betreft die plastic bekers wij zij nu 5x in Egypte geweest, 1x Kenia 1x Thailand, kreta etc.en overal kregen wij plastic bekers hoor. Met een plastic beker valt of staat mijn vakantie echt niet. Wij waren in juli dit jaar in Marsa Alam ook daar plastic bekers en soms zelfs bier uit een papieren cola bekertje nou en???W.b.t. jullie kamer die vies was ja dat kan gewoon niet, maar kan het niet zo zijn dat het heel erg druk was (je schreef zelf dat alle kamers vol zaten) en dat men het per ongeluk over het hoofd heeft gezien. misschien wel iemand die z'n kamer tot ik noem maar 18.00 uur heeft bijgehuurd en zodoende is het mss wel mis gegaan. ik wil hiermee zeggen probeer het ook eens van de wat zonniger kant te zien. In juli waren de mensen in Marsa Alam super aardig hoor iedereen probeerde je het naar de zin te maken.

Veel plezier op je volgende hopelijk wel geslaagde vakantie.

• suzanne

Ik zou het zeker niet hebben gepikt. Ik zou het anders hebben opgelost.

Zeker niet tekeer gaan, dat heeft nog nooit geholpen. Werkt echt alleen maar tegen je. Met drinken over de bar gooien? Beneden mijn peil.

Gr. Suzanne

Ps ik ben ondertussen 6 x in Egypte geweest, 1 x Ethiopie 1x Tanzania 2 x indonesie en 1 x Tinesie.

Egypte heeft tot nu toe nog de schoonste hotels.