Aladdin

• Helena

Ja ja….het was weer een avontuur daar hoor…maar ga er nu echt nooit meer heen.

We kwamen savonds om 20.30 aan,en mochten de koffers laten staan en eerst even gaan eten…nou….de boel was koud en niet aangevuld en leeg gegeten!

Toen zijn we naar Ali Baba gelopen om te kijken of daar iets te eten was….en jawel hoor,we zaten al aan tafel en wat bleek????

We hadden daar helemaal niet mogen eten terwijl er vermeld word dat je gebruik mag maken van alle 3 de hotels….niet waar dus!

We zijn blijven zitten en hebben gewoon iets gegeten…we kookten van woede vanaf smorgens 06.30 uur!

Terug gekomen in Aladdin kregen wij de sleutels van onze kamers……je hebt mijn reactie al gelezen…niet schoongemaakt,vies beddegoed kakkerlakken (grote)die over de vloer kropen….vreselijk…en dat voor een 4 sterren hotel!

Met zijn 6en naar de receptie gegaan en direct andere kamers gevraagd,maar dat kon niet,er was niets meer vrij………

We hebben daar vreselijk stampij gemaakt en onze koffers weer bij de receptie gezet en geeist dat er een normale kamer zou zijn voor ieder stel…

Daar wij flink te keer gingen manager erbij…die heeft het met eigen ogen kunnen aanschouwen en bood direct zijn exuus aan….en vol op aan het bellen…maar nog steeds geen kamer…nergens!

Om een lang verhaal kort te maken…de 4 kinderen kregen om 01.30 uur snachts!!!!!!! stonden dus nog steeds bij de receptie zonder aanbod van koffie of iets….een suite aangeboden die maar voor 1 nacht was en de volgende dag zou ieder stel een betere kamer krijgen.

We wilden eerst deze suite zien alvorens ja te zeggen…..onze hoofden waren helemaal bloed door lopen van nijd!

De kinderen vonden het beter wat ze hadden,en hebben deze geaccepteerd.

Voor ons werd de kamer snachts super schoon gemaakt en dat werd de volgende dag ook opgelost…

We hadden uiteindelijk allemaal een 2 pers. kamer op de bovenverdieping bij het speeltuintje……

Park was en is voor Russen…95% russisch

Eten aangepast op de russen

Animatie bij zwembad en savonds …RUSSISCH!!!

Het kwam mijn strot uit!

Ik waande me in Moskou ipv in Egypte………..

Ondanks dat we allemaal voor All Incl. betaald hebben,moest toch voor veel dingen de portemonee getrokken worden,wat ik dus nevver heb gedaan!

Jer zou toch denken na wat er in januari gebeurt is,ze de toeristen verwelkomen en ze het naar de zin te maken…maar niets is minder waar…

Een grote vieze bende!!

Ik ben binnen aan de bar ontzettend tekeer gegaan…de russen kregen alle drinken in een glas en mij wilde ze een klein doorzichtig plastic bekertje geven…toen was de kogel door de kerk!!!!!!!

Ik heb gezegd dat ik geen klein kind was en mijn drank in een glas wilde …of moest je daar een Russisch paspoort voor hebben????????????

Heb dat cola bekertje zo over de bar gegooid en ze stonden te kijken of ze water zagen branden…

Heb vanaf dat moment wel alles in een glas gekregen!

Zijn ze helemaal van de pot gerukt!

Nee……….ik heb mijn buik vol van Egypte….dit was echt de laatste keer.

Trekken ze maar een paar bussen russen open,die betalen minder als wij en mogen alles en jij bent stront!

Nooit nooit nooit meer!!!!!!!

Zo , ik heb mijn hart gelucht en wil het er ook niet meer over hebben.

Ben met het reisbureau in de weer over bovenstaande,en we krijgen onze eerste niet genoten vakantie dag retour daar wij pas de volgende dag de 20ste om 01.30 uur een andere kamer hadden ipv de 19de waar de voor de hele dag betaald heb en nergens van heb mogen genieten of gekregen.

We gaan in oktober met zijn 2en op hotel in Hasselt en aansluitend op hotel in Volendan aan de haven.

Lekker nog even 10 dagen met zijn 2en weg.

Ik weet 1000% zeker dat ik op beide plaatsen meer schik zal hebben dan in Egypte……………..

• trudy

????????????????????????????????

• gerard1808@hotmail.com

nou dat beloofd wat???????????? voor ons in november, we gaan ook nog met vrienden die voor het eerst naar Egypte gaan. nog een vraagje waarom heb je de hostess van je erisorganisatie niet opgetrommeld s'nachts dat had ik zeker gedaan!!!!!! bij welke reisorganisatie heb je trouwens geboekt?

• gerard1808@hotmail.com

moet zijn reis organisatie

• agnes

Je mag wel eten sávonds in de 2 nevenstaande hotels als je dit smorgens door gegeven hebt bij de receptie van je eigen hotel.

Je krijgt dan een papiertje mee die je dan sávonds af moet geven in het hotel waar je eet.

Dacht laat dit de lezers even weten.

• Helena

De hostes was in geen velden of wegen te bekennen,en wij hebben geboekt bij ons reisbureau bij Holland International.

Maar het maakt niet uit waar je boekt,daar word Aladdin niet beter van…..lees de berichten maar eens op zoover..

Mvg:Alie

• Helena

agnes Schreef:

——————————————————-

> Je mag wel eten sávonds in de 2 nevenstaande

> hotels als je dit smorgens door gegeven hebt bij

> de receptie van je eigen hotel.

> Je krijgt dan een papiertje mee die je dan

> sávonds af moet geven in het hotel waar je eet.

>

> Dacht laat dit de lezers even weten.

Agnes,dat is veranderd…………

Als je geboekt hebt voor Ali baba mag je in alle 3 de hotels eten,maar heb je geboekt in de andere twee,dan gaat dat feest helaas niet meer door…staat nu ook in de reisgids….

Groetjes Alie

• agnes

Hai Alie.

Wel jammer zeg, ook een beetje raar dan.

Hebben een paar keer bij jasmin gegeten en was uitgebreider.

groetjes Agnes.

• Helena

agnes Schreef:

——————————————————-

> Hai Alie.

>

> Wel jammer zeg, ook een beetje raar dan.

> Hebben een paar keer bij jasmin gegeten en was

> uitgebreider.

>

> groetjes Agnes.

Hallo Agnes,

Daar zijn ze van terug gekomen denk ik…

Als je bij het duurste hotel boekt(Ali Baba dus…) dan mag het wel,maar bij Aladdin en Jasmin helaas niet meer…hebben dat afgelopen juli zelf ondervonden.

Je hebt een blauw bandje van Aladdin,en daar moet je ook eten….

Staat nu ook in de gidsen van Holland International he…..

Wat eerst wel was,hoeft nu niet meer zo te zijn helaas…

Ik hoop echt voor degene die nog moeten gaan,dat ze een betere vakantie hebben dan wij in een schone kamer en fatsoenlijk eten.

Vriendelijke groet.Alie

• joke

Hoi Alie,

vond dat het lang duurde voor je met een reactie over je vakantie kwam……

Dacht al dat je een leuke sheik was tegen gekomen…..

Jammer dat je vakantie in hurghada niet was wat je er van voorgesteld had.

Spijtig voor je dat het animatie-team ook niet te verstaan was.

Maar dacht eens gelezen te hebben dat je dat in tunesië ook niet was bevallen.

Hoop dat je nog een fijne vakantie zult hebben in Hasselt en in Volendam.

Na enig gepuzzel heb ik de prikpagina van Volendam gevonden….., zal in oktober nog wel eens op die pagina kijken,

met groetjes,

joke