visum gang van zaken

• ina

wij hebben de laatste keer met ponden betaald hadden we nog over moesten 90 pond betalen

• Helena

Henk (Safaga) Schreef:

——————————————————-

> Het klopt, die bankjes, die eerst achter in de hal

> stonden zijn verplaatst, ze staan nu naast de

> ingang. Op de plek waar eerst je die woekerprijzen

> moest betalen.

> Dat was in december 2010 al zo!

> Vannacht (om 03.00 uur) ben ik aangekomen en ze

> staan daar nog steeds en bemand.

> Henk

Oke Henk,bedankt voor je antwoord!;)

• Helena

Als antwoord op de vraag of men wel of niet een visum voor Egypte moet hebben….ja dus!!

• @nn

aha….

ik dacht dat het een antwoord was op mijn bericht. ;- )

• Helena

S@nn Schreef:

——————————————————-

> waar heb je dit van daan Alie? En wat bedoel je er

> mee?

(ik vond het wel een beetje rare vraagstelling…)

• joke

Hoi S@nn,

Kreeg vorige week de rekening voor de “nieuwe” vakantie voor 21 maart binnen van All Tours (duitsland) en ook wij mogen weer gewoon ons visum betalen, geen probleem mee.

Stond extra vermeld op de rekening…… en die halen we dus gewoon weer bij de bank.

Staat bij de rekening dat we visum kunnen kopen bij hun reisleiding á 18 euro p.p., maar staat geen verplichting bij.

Al zou die er wel staan, dan koop ik ze toch bij de bank.

Willen ze ons eventueel niet met de bus/taxi meenemen( als dreiging om visum toch bij hun te kopen, hebben we ook al eens meegemaakt, maar daar trek ik me niets van aan) dan nemen we gewoon zelf een taxi …….

Bij de “vorige”, niet doorgaande vakantie van de 17-de februari bij een andere duitse touroperator, stond in de rekening dat je nog visum moest kopen, kon bij hun mannetje, maar stond ook geen verplichting bij dat je dat bij hun moest kopen, wel bemiddeling.

Kennissen die vorig jaar met All tours (de duitse) gingen behoefden toen geen visum te betalen…..

Zucht, nog 4 weken….. 11 uur abflug dusseldorf met condor,

groetjes,

joke