visum gang van zaken

• mirandachelsea

Ben net terug uit Hurghada en ls je het visum gewoon bij je eigen touroperator koopt betaal je 17 euro per persoon.

• joke

dag stel,

ben februari dit jaar met neckermann reisen duitsland vanaf airport weeze naar hurghada gevlogen: hebben geen visum behoeven te betalen. De man achter de balie van neckermann keek of je op de lijst stond en kregen de sticker gewoon in ons paspoort geplakt.

ook via flughafen dusseldorf met dezelfde neckermann reisen in 2006 en 2007 hebben we toen ook geen visumkosten behoeven te betalen.

aankomend februari, pff….duurt nog lang…, gaan we weer via airport Weeze, met tussenlanding in Luxor naar Hurghada en moeten we wel visum betalen omdat we bij een andere duitse touroperator geboekt hebben, maar ook de duitsers die bij hun boeken móeten visum betalen: staat in de kleine lettertjes vermeld.

Maar dan koop ik die dus niet bij de zwaaiende mannetjes met hun bordjes met de naam van de touroperator maar gewoon bij de bank, net zo als in 2008 en 2009.

groetjes,

joke.

• Drin

Even een aanvulling voor de mensen die van plan zijn bij de Duitse ITS te boeken…

Sehr geehrte Frau ****,

thank you for your E-Mail.

With ITS you don't have to pay the visa it's inclusive.

.even navraag gedaan en nu dus voor ons ook geen extra visa kosten!

(tu)toch weer wat over voor een extra dagje met de boot mee! :)-D

• nclma

Ik ben in februari gegaan, en geboekt via neckermann.de, ik kreeg bij mijn tickets een voucher waarop stond dat ik het visum al betaald had, dat heb ik op mijn paspoorten gelegd, en niks betaald…en ik heb dus geen duits paspoort, maar deed gewoon of ik “gek” was…..

• stel

nclma dat klopt heb je geluk ook in de neckermann reistickets staat dat visum alleen voor duitse staatburger gratis is . Neckermann duitsland is duurder dan neckermann nederland af schiphol is onze ervaring . Al het andere bij visum heb je geluk maar officieel staat het op staatburger der bunderrepubliek deutsland eralten das visum bei mitarbeiter dat is de regel! blz 3

• Drin

correctie mail:

We are sorry to tell you that the Visa is just inclusive for germans and austrians.

So you have to pay for your selves.

Kindly excuse the last information

dus op zoek naar de balie voor een visa!

• @nn

joke Schreef:

——————————————————-

> hoi ton,

> bij sommige duitse touroperators (b.v. neckermann

> reisen,

> all tours) is de prijs van het visum al in de

> reissom verrekend. het lijkt dus dat je niets

> hoeft te betalen.

.

> groetjes,

> joke.

Bij Alltours heb ik t visum echt moeten betalen!

In de bus à E25,- pp.

Zoon die bij mij in t paspoort staat moest ook betalen van de host. Daar trapte ik niet in, helaas.

Neck hoeft je idd niets extra te betalen, iig niet bestemming Sharm.

Dit jaar weer met Alltours, ben benieuwd.

Ik ga t visum denk ik zelf halen bij de bank, we gaan toch met de taxi naar t hotel. Dan laat ik mij ook niet t dure visum in de maag splitsen! ;-0

• marjoleincees@casema.nl

hallo je hebt zo wiezo een visum nodig maar als je geen excursies gaat maken kan je een klein visum vragen en deze kost niets.

• harz

Kom je aan op Vliegveld Hurghada en wil je naar die bekende bankjes lopen waar iedereen het over heeft, BANKJES weg, in juni waren die er nog.

Heb in januari geen bank gezien en was wel verplicht om de € 20,00 bij de mensen van Corendon te betalen. Dus via Corendon € 20,00

groet, Hermann

• Helena

harz Schreef:

——————————————————-

> Kom je aan op Vliegveld Hurghada en wil je naar

> die bekende bankjes lopen waar iedereen het over

> heeft, BANKJES weg, in juni waren die er nog.

> Heb in januari geen bank gezien en was wel

> verplicht om de € 20,00 bij de mensen van

> Corendon te betalen. Dus via Corendon € 20,00

>

> groet, Hermann

Is dat zo???????????

Hoe kan dat nu?

Zitten ze zeker iets verderop??

Wie weet hier van?

Mvg.Alie