zuurkool met worst

• aart

gewoon je euri wisselen voor ponden bij de bank ( vrijwel ieder hotel heeft die ) of pinnen en dus gewoon met ponden betalen. dan ontstaan er ook geen misverstanden over de koers. wij rekenen ongeveer 100 pond = ongeveer 14 euri, dus leer de tafel van 14. je kan als je wil al op de airport bij de bank ( na binnenkomst van het stationsgebouw recht voor je neus ) geld wisselen..

• Frans

nou nou en dat voor zuurkool mijn oma wist goed hoe dat gemaakt wordt en die van jullie ook denk ik?

Witte kool is daar genoeg dus zuurkool is toch zo te maken??

Of ben ik nu zo onnozel, geef mij maar fool.

• Jol

Hoi Frans,

Die zelfgemaakte zuurkool heb ik weleens op, schijnt toch moeilijk te maken. Was niet te pruimen. Haha. Fool vind ik vies, ze zeggen hier als je fool lekker vindt dan ben je een beetje als een Egyptenaar. Trouwens Cor zit in Bell Air Hotel.

Jol

• Cleo

Hoi Berto,

Als je misschien nog een plekje in je koffer over hebt, zou je voor mij dan een magere rookworst van Unox mee willen nemen? Geen zuurkool hoor, maar met al dat gepraat over worst… krijg ik hier enorme trek in

… ene wat dacht je van roomboteramandelstaaaf.. echt van die oer hollandse dingen waar je trek in krijgt haha.

Ik hoor het wel.

Groetjes,

Cleo

• aart

hoi, die cleo ! alles goed en weer in 't land. heb je de vorige keer gemist. volgende keer een “bakkie” bij orange ? neem ik wat lekkers uit holland mee….

• aart

of een “keil(tje)” bij de dutch ? ook goed

• Jol

Ik bedoel Bella Vista, sorry.

Jol

• Cleo

We kunnen het ook allebei doen!!! Was ff in het koude Nederland. Maar nu weer lekker thuis. Ik ga nu ff bakkie doen bij Chris.

Dikke knuffel en tot snel!!!

• Jol

De zuurkool met worst is binnen. haha.

Thx , Rene

Jol

• Frans

hhhmmmm laat mij dan maar een beetje een egyptenaar zijn. na een weekje zien ze me er toch al voor aan.

Smakkelijk eten allemaal, Frans