Geweldig Rene!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou Nou wat is er mis met Roda, tis ons limburgs cluppie maar goed ieder het zijne, ik neem aan dat er wel de wedstrijden van het nederlands elftal te zien zijn?
En waar licht dat Orange café ergens? In Sekalla? altijd handig om te weten voor als het eten in het hotel minder is, hoeven we niet meer naar Mac of Kentucky
Nee het ligt niet in sekalla! Het is in dat nieuwe stuk met die nieuwe boulevard t.o. royal palace! helemaal op het eind! Makkelijk en van verre te herkennen aan een grote oranje sinaasappel die op de hoek van het terras staat! Ben er vorige week geweest en heb er heerlijk gegeten en genoten van een lekker hollands bakkie leut!! En het grappige was dat er een egyptische ober was die nederlands sprak, had een tijd hier in scheveningen gewerkt!
beste berto,
heb een fijne vakantie en ga genieten van het geweldige egypte, het zonnetje, de mooie zee en de aardige egyptenaren. als jij een klein bakje filet americain en/of een klein bakje beenhamsalade voor tine meeneemt gaat ze uit haar dak. de voetbal is op een groot scherm, gewoon via de nederlandse zender. tine is er dan ook. welk hotel zit je ? kan ik je precies vertellen waar je naar toe moet. ik kijk gewoon hier in nederland, dus ben ik wel een beetje jaloers ?!
je zit behoorlijk buiten hurghada in zuidelijke richting. er zijn sinds kort 2 nieuwe manieren van transport. de el gouna bus is een touringcar die als bus de route “buiten”hotels- dahar ( oude binnenstad) via sekalla ( nieuwere binnenstad) vica versa maakt. het tarief is gelijk aan wat je normaliter betaalt. je hostess vertelt je dat bij het openingsdrankje. en dan zijn er sinds kort zwart-oranje taxi's met een meter (sic). natuurlijk gaat die meter niet aan, maar ik heb gemerkt dat concurrentie werkt. er wordt een redelijker bedrag als opening gevraagd en de bus, zoals we gewend waren ( met alle rattentrucs ) verliest terrein ! neem een taxi naar royal palace hotel en je steekt de boulevard over. vraag aan je hostess wat een redelijk tarief is voor je hotel naar sekalla. als je dat betaalt voor hotel-orange cafe is de man goed gematst.
heel veel plezier
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?