zuurkool met worst

• rene

wat voor zuurkool? en ook een worst?

• Gina

Zuurkool was deze week in de reclame voor maar € 0,09. Dus 10 pakken in geslagen. heerlijk, nu de worsten nog.

• Bonsai

Kan me goed voorstellen dat je sommige dingen mis als je voor langere tijd in Hurghada zit. Ga binnen kort naar ons stekkie in Mubarak 6 wil best wel zuurkool en Hema worst voor je vriendin mee nemen. Laat even weten voor wie en waar ik het kan brengen.

• rene

heb je overigens nog voorkeur voor het soort worst?

• aart

onze vriendin, ze heet tine, woont achter dahar en een beetje moeilijk te vinden. ze stelt voor je te treffen op het terras van orange cafe: een nieuwe zaak met hollandse snacks en hollandse tv-zenders, tegenover royal palace hotel aan de “nieuwe” boulevard ( herkenbaar aan een giga-grote, oranje sinasappel ). laat weten wanneer je komt en ze trakteert op een bakkie senseo en een broodje kroket ( of heb je liever poffertjes ? )

• Bonsai

Ik ken de zaak ben toevallig langsgelopen toen ik naar de duty-free ging,( zit daar ook vlak in de buurt,) was nog in de opknap-fase maar zag er al zeer gezellig uit met veel oranje en rood aan de buiten kant en een giga groot gezellig terras. Hebben ze echt Senseo en broodjes kroket?? Enig idee wat ze nog meer op de kaart hebben staan??????????

Laat Tine weten dat ik er zaterdag avond rond 20:00 zal zijn op het terras (ik vlieg donderdag aanstaande) Hoe mij te herkennen??? HEMA zak bij me met de worst en zuurkool. Mocht ik nog plaats overhebben kan ik nog wel wat mee brenegen, mail Tine even en laat het me weten en ik zal zien wat ik kan doen.

Salam

• aart

hallo bonsai,

wat aardig van je. tine is ook gek op salmiak-knotsen en , gezien de tijd van het jaar, pepernoten. misschien heb je nog wat ruimte..

wat er allemaal op de kaart staat , weet ik niet meer. mijn vrouw had kipsate met lekkere pindasaus en ik had een biefstuk/champions. was zoals thuis: lekker mals en medium was ook medium !!

tine gaat je vinden en is je nu al dankbaar !

• cor (voodoodivers)

Maakt niet uit Rene.

Als het maar een beetje houdbaar is.

Cor

• rene

ok, zondag a.s. ben jij de gelukkige eigenaar van een authentieke hollandse rookworst.

• noetisis

Hallo

Ik wil ook nog wel het een en ander mee brengen voor der als ze nog dingen wil die er niet te krijgen zijn, wij vertrekken ook volgende week vanaf Dusseldorf . Aart je heb een mail ,stuur me haar mail adres maar dan komt het wel goed. Maar weet iemand of mijn ventje daar dan ook het voetbal van Roda JC kan kijken? daar zou die wel heel blij mee zijn een echte hollandse heineken erbij als ze die daar hebben natuurlijk en mijn ventje is verzorgd. Klinkt wel echt gezellig daar en zekers die broodjes kroket en de echte senseo das nu wat ik altijd mis als ik in egypte ben hollandse koffie!!