Sindbad Aquapark

• agnes

Een pak van mijn hart Aart, dat je maar heel eventjes boos was op mij.

Had je anders een HOOP RECLAME gekost voor Orange!!!

Een wijs besluit.

Bedankt voor de vakantiewensen en zal de groetjes overbrengen.

Liefs xxx

• Lidwien61

(tu)(:P)

• roche_piersma@hotmail.com

ik zou zeggen boek om,want het is een drama daar.

veel arabieren/russen en polen.

het eten is er bedroevend slecht op de poolbar en de zaza bar.

echt waar als het kan,zou ik zeker omboeken.

geloof me ik ben geen verwend mannetje of zo.

• Riet

Dit bericht maakt me toch enigszins angstig om te gaan.

Wij vertrekken 20 augustus naar dit hotel.

ook goede ervaringen iemand?

Eerste keer egypte dit jaar.

• steven

Eerlijk is eerlijk, wij zijn net terug van de tweede keer Sindbad, het was niet zo goed als de vorige keer. :(

Verschil is, eerste keer 30% en tweede keer 100% bezetting. Maar slecht was het niet, het blijft een mooi park, mooie glijbanen, verzorgde tuinen,

mooie lobby. Voor het eten heb je de keuze uit negen restaurants, waaronder de “vreetschuur” in het aqua hotel, een keer daar gegeten, niet meer.

Bij het beach ook twee grote buffet restaurants, beter maar ook massaal. Wij hebben het meest gegeten bij de kleinere buffet restaurants, bij

het aquapark, ZarBar en La Cabana. Vlees en vis wordt gebraden waar je bij staat en de rest is goed warm en altijd frites met mayo, wel bijna iedere dag hetzelfde. Na twee weken verlang je ondanks de 40 graden, naar boerenkool met worst!

Loop voor de afwisseling eens naar het orange-cafe, 500 meter zuidwaarts op de boulevaart, voor een lekkere maaltijd en gratis tips!

Personeel bij aquapark, bediening, pooljongens, toezicht bij glijbanen, lobby (aqua resort), bijna allemaal vriendelijk, in voor een grapje, als je het zelf ook bent!

Probeer je niet te storen aan de oost-europeanen, je hebt je zelf er mee, en je komt ze toch op (bijna) elk resort tegen.

• Riet

Al wat meer geruststelling.

Eten is sowieso persoonlijk, en in de meeste all ins redelijk vaak hetzelfde.

Orange café stond al op de planning.

Bedankt Steven!

• Riet

Dag allen,

Aanstaande maandag vertrekken we naar sindbad..

11 dagen genieten van de zon.

Nu had ik nog een vraagje..

ik las dat er geen kluisjes waren op de kamer, maar wel aan de receptie.

Is dit praktisch?

Past een kleine laptop in de kluis?

Bedankt alvast.

• steven

Hoi Riet,

Kluisjes aan de receptie, gratis en klein, ca 40x10x10cm. Goed voor geld, papieren, pasjes en paspoorten, kan geen

Kleine laptop in. Als je een koffer met cijferslot hebt, gewoon daar in doen.

Fijne vakantie

• steven

Hoor net van me vrouw, dat er in de grote kledingkast wel een kluis was:D Zelf niet gezien!

Kleertjes worden voor me klaar gelegt(tu)

• Riet

Dag Steven,

Heel erg bedankt.

Zorgen voor niets dan.

Horen veel over diefstallen vandaar de zorg.

Maar gerustgesteld.

Nu helemaal klaar om te gaan genieten en die beruchte(of toch beroemde) aart een bezoekje te brengen.